נייס גאי הפסקנ חרדה עזרה

דיון מתוך פורום  התמודדות עם מתח, לחץ וחרדה

19/10/2014 | 05:14 | מאת: דן

אין לי התקף חרדה של פעם ביום ל 10-20 דק זה פשוט דפיקות לב חזקות מאוד גם במנוחה זה משהו מעבר לחרדה זה פשוט מהבוקר עד הלילה ללא הפסקה משהו הזוי שלא עוזב אותך כבר חצי שנה זה כאילו אתה חי על הילוך גבוה ומושך את הגז בלי לעזוב ממתי שאתה קם עד שאתה הולך לישון (ואולי גם במהלך השינה גם אותה ההרגשה אבל זה כבר אני לא זוכר או חושב על זה ) אבל אני קם גם בלי חיוך החיים השתנו במכה אחת ללא כל עזערה עשיתי כל בדיקה אפשרית הלכתי לנאורולוג קרדיולוג דיקור סיני הומאופטיה פרחי באך שיאצו פסיכולוג N L P ...ומה לא....... בבדיקות הרפואיות הכל תקין ובשאר הטיפולים עברתי את כולם ולא אמור להיות לי חרדות למרות שאני לא בטוח שזה חרדות כי אני לא פוחד ממשהו או מישהו זה משהו שאוכל אותי מבפנים לאט לאט זה כמובן עקב עישון סמים ניסיתי הכל ונישארתי עם החשיש 10 שנים עישנתי אותו על בסיס יומי עד שלא יכלתי לעשן בגלל תיקים במשטרה ועברתי "לחוקי"...ניייס גאי כמעט שנה רצוף עישנתי עד שביום בהיר אחד החלטתי במכה אחת להפסיק..כעבור 4 ימים בערך המצב החמיר וראיתי הזיות ופרנויות שנמשכו כשבוע ומאז ההרגשנ הנ"ל בלב (אולי בנשמה) לא עוזבת אותי כבר מעל לחצי שנה (מה שבטוח הלב פועם בחוזקה במנוחה)

לקריאה נוספת והעמקה

דן למרות ניסיונותיך הטיפוליים, המאכזבים לדבריך, עליך להתמיד ב בטיפול מקצועי של פסיכולוג קליני ו/או פסיכיאטר. במוקדם יותר או פחות, אני מאמין שניתן לסייע לך ואף להביא להקלה משמעותית במצבך.

27/06/2019 | 22:32 | מאת: שרון

גם אני כמוך אח שלי היקר יש תרופה ... אבל שתפסיק את הפעימות החזקות... לחלשות יהיה לך קצת שקט בלב אתה תרגיש את זה תעשה תשובה לבורא עולם ... שהפסקת עם הנייס גאי ... כי כמו שבאת לעולם הזה בלי הדפיקות לב ותסביכים של הנייס גאי כי הכנסת חרא לפה ודפקת לעצמך את הגוף ככה גם אני אחי ... פשוט תגיד לבורא עולם אני רוצה לעשות תשובה על הנייס גאי ... וזהו אתה תרגיש בעזרת ה טוב אבל עדיין יהיו דפיקות רק חלשות יותר 😊😊

מנהל פורום התמודדות עם מתח, לחץ וחרדה