עזרה בבקשה חייב עזרה כבר מיואש

דיון מתוך פורום  התמודדות עם מתח, לחץ וחרדה

21/04/2018 | 03:20 | מאת: שי אלבז

שלום רב דר שמי שי ואני מתגורר בארצות הברית לפני כמה חודשים התחילו לי התקפי חרדה מאד מאד קשים הייתי במצב שלא יכלתי לזוז מהמיטה בבית של אמא שלי הייתי רץ לבתי חולים כמו משוגע קרדיולוגים חדרי מיון מה לא לקחתי באותו זמן פסיכולוגית שמדברת עברית התחלנו טיפול ( היא מדהימה לא יודע אבל כמה זה באמת משפיע ) והיא המליצה לי על ציפרלקס לקחתי למשך שבוע ואז הפסקתי הרגשתי טיפה יותר בכללי אז החלטתי שדי אבל עדיין מדי פעם יש בריחות והחרדה מלווה אותי המון במהלך היום אז החלטתי לחזור לציפרלקס 10 מ״ג כל יום אני לוקח במשך חודש אבל עדיין לא מרגיש שהחרדה עברה לגמרי .. הלכתי לפסיכיאטר שלפי דעתי צריך להתבייש בעצמו הוא אבחן אותי במשך חמש דקות בלבד וטען שיש לי הפרעה דו קוטבית וניסה לדחוף לי כדורים שלטענתו מעולים בלי תופעות לוואי (שקראתי אחר כך ראיתי שזה כדור נורא ) התייעצתי עם הפסיכולוגית והחלטנו להמשיך עם הציפרלקס אבל אני רוצה פתרון אני רוצה לפתור את הבעיה מהשורש.. אני רוצה להרגיש טוב כל הזמן ולא חלק מהזמן אני לא יכול להמשיך לחיות ככה ... אודה לך רם תוכל לעזור או להפנות .. כסף לא מהווה בעייה ואני מוגן לשלם כל סכום בשביל להיפטר מן החרדה אחת ולתמיד

לקריאה נוספת והעמקה

שלום שי. ראשית, חשוב מאד להגיע לידי אבחנה מבוססת של בעייתך/מצוקתך. עשוי להיות הבדל משמעותי בין תרופות כנגד חרדה לבין אלו המיועדות כנגד תסמונת בי-פולרית. אם יש ספקות בנדון, ראוי לבדוק זאת בהתייעצות בין הפסיכולוגית שלך, לבין הפסיכיאטר, או שתפנה ל- Second opinion. בכל מקרה, אני מבין תחושתך הקשה. אך אין מקום לייאוש. בין אם זו בעיה א’ או ב׳, יש מענה טיפולי פסיכולוגי, יעיל, עם או בלי תרופות וגם אם זה לוקח קצת יותר זמן. אם חשוב לך להיות מטופל על ידי דובר עברית, הרי שבנוסף לחיפוש אינטנסיבי יותר, במדינה בה אתה נמצא בארה״ב, יש אפשרות גם לטיפול עם פסיכולוג/ית מהארץ, באמצעות ״סקייפ״ וכד׳.

26/04/2018 | 05:05 | מאת: שי

תודה רבה קודם כל דוקטור הייתי רוצה לדעת אם תוכל להפנות אותי למומחה שעובד עם סקייפ אני מחפש כבר המון זמן ולא מוצא שאלה שנייה האם החרדות יעברו ממני לגמרי בסופו של דבר וזה רק עניין של טיפול וזמן או שעליי להבין שאני לעולם לא יחזור להיות כמו פעם?

שי איננו מוסרים שמות דרך הפורום. אתה מוזמן לטלפן אליי לנייד 972-54-7549898+ (054-7549898) ואוכל להמליץ לך.

מנהל פורום התמודדות עם מתח, לחץ וחרדה