טיפול (!) בריח רע מהפה
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לאחר מקבץ של ידיעות בנושא הייתי רוצה לדעת מהם הכלים שאיתם ניתן לטפל בתופעה. קראתי על טיפות למיניהן, מי פה, ספריי וכו'. אשמח אם תוכל לפרסם רשימה של מוצרים שיכולים לטפל בבעייה וניתן לסמוך עליהם (שמות ספציפיים של מוצרים). בתודה, משה
משה שלום. אם אתה מצפה שפורום זה ימלא את תפקיד בדיקה קלינית אצל רופא שיניים הנך מפריז ביכולותינו הוירטואליות להריח מרחוק ולמצוא את הגורמים לריח הרע איננו יכולים ! פנה לרופא או מרפאה העודקת בטיפול הריחות רעים מהפה HALITHOSISובטוחני שלאחר בדיקה מעמיקה תטופל כראוי . בינתיים עד לפגישה תוכל לשטוף את הפה במי חמצן 3% פעמיים ביום (זה יעל להפחתה של הריח הרע אך לא יהווה סילוק הגורמים יסודיים לריח . אשמח להמליץ לך על רופא/ה או מרפאה העוסקת בתחום זה במקום מגוריך אם תציין אותו ואת הדוא"ל שלך .