כאבים בציר הלסת
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחרונה אני חש בכאבים בעת הלעיסה בציר הלסת. כלומר בחיבור בין הלסת התחתונה והעליונה מה עלי לעשות??? תודה עמוס
עמוס שלום . קשה קצת לאבחן בעיה רפואית דרך האינטרנט ואין לי די נתונים כדי להחליט על מקור הכאב .אם מדובר בבעיות פרק טמפורומנדיבולרי או בעיית שרירים המעורבים בלעיסה .אני ממליץ שתפנה לרופא השיניים שלך ע"מ לאבחן ובמידת הצורך להמליץ על טיפול או הפניה למומחה מתאים. בינתיים מומלץ חימום האזור מנוחה מלעיסת מזון קשה (דיאטה רכה ) ולהירגע בכל דרך אפשרית : מדיטציה, אוטוסוגסטיה, ואפילו כדורי הרגעה (בעצת רופא כמובן). לרוב הכאבים הם תוצאה של מתח בשרירים או הידוק שינים וחריקה ללא מנוחה מספקת . אך כמובן מומלץ להיבדק ע"י רופא שיניים.