"עודף" רוק בפה
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחרונה הנני סובלת מעודף רוק בפה. זה כמובן גורם לאי נוחות רבה ושאלותי הן מה הגורם לכך, כיצד ניתן לפתור בעיה זו ולאיזה רופא/ים עלי לגשת? עלי לציין שלפני חודש וחצי עברתי טיפול שורש ומאז אני חשה בעודף הרוק, אך אנני יודעת אם יש קשר בין השניים.
היפ שלום וחג שמח . עודף רוק בפה אינה תופעה מוכרת לי גם לא לאחר טיפול שורש .יתכן וטיפול השורש העלה את המודעות שלך למתרחש בפיך ואת מכווצת את השרירים מסביב לבלוטות הרוק וכתוצאה מכך נפרשת כמות רוק גדולה יותר.יתכן גם שהטעם של החמרים שהוכנסו לשן בעת הטיפול גורם לך לחשוש מבליעתם וכך מצטבר רוק רב בפיך .זו יכולה גם להיות תוצאה של זריקת אילחוש שאולי פגעה בעצבים המגרים את בלוטות הרוק להפריש. אני ממליץ שתפני לרופא שיניים מומחה לכירורגיית פה ולסת לבדיקה כמותית של הפרשת הרוק ובמידה שימצא לנחוץ יוצע לך טיפול.