רווח בשיניים קדמיות
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
משה שלום הרכבתי גשר בגיל 15 , ולאחר שהורדתי אותו , לאט לאט ובהדרגה התחיל להפתח רווח בין השיניים הקדמיות. כיום אני בן 24. האם יש פיתרון אסטטי לבעיה? (אינני רוצה להרכיב כעת גשר מחדש) בתודה מראש
יוני היקר ! לעיתים קרובות לאחר טיפול אורטודונטי ללא קיבוע ממושך של השיניים מתרחשת תופעה של RELAPS והשינים נוטות לחזור למצבן הקודם . איני יודע מה היה המצב בעבר אך יתכן וזה מה שקרה לך וכיום כמבוגר לא תרצה יותר להיכנס לטיפול אורטודונטי ממושך . אוכל להציע לך לבקש מרופא השיניים שלך להפנותך ליעוץ אצל מומחה לשיקום הפה ובנוסף לאורטודנט . שניהם יחדיו יוכלו לתכנן עבורך את הפיתרון האסטטי הנאות עם מינימום טיפול של ישור שיניים בשילוב אלמנטים שיקומיים . לעיתים נחוצה הזזה מינימלית של שיניים לפני שיקום בגשר או פתרון אחר ושילוב של מומחים שהזכרתי הוא המתאים ביותר לפתרון בעייתך .
כדאי שתגדיר איזה רווח נפתח כיון שעל ידי טיפול אורתודונטי קצר וקיבוע השיניים אפשר לסגור ולשמור על המצב,לא צריך לקפוץ לבצע טיפולים אחרים אם השיניים תקינות