נסיגת חניכיים וחספוס שיניים
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרט לנסיגת חניכיים, שמקורה ככל הנראה צחצוח אכזרי, יש לי על השינייםהקידמיות עליונות מעין מעטה מחוספס, שניתן לחוש בעזרת הלשון, שאינו ממש מושפע מצחצוח ויוצר אי נעימות ומטרד. אחרי המשפט הארוך הזה, רציתי לשאול מה זה ומה עושים. .
לקריאה נוספת והעמקה
אישטוון היקר ! התופעה שאתה מתאר אם כי קשה לאבחן בודאות דרך האינטרנט עשויה להיות אבנית בשכבה די עבה אשר שקעה על שינייך ועשוייה גם להיות אמאיל פגום שנוצר באופן לא סדיר בעת הווצרות שינייך הקדמיות . מומלץ שתיבדק ע"י רופא שיניים שיוכל לאבחן בודאות את התופעה ובמידת הצורך גם יטפל בה .