נדנוד שיניים קדמיות
דיון מתוך פורום רפואת שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 45 - השיניים הקדמיות שלי מתנדנדות. עשיתי ניתוח חניכיים בכל הפה. מספר רופאים הציעו לי לעקור את כל השיניים ולהוסיף תותבת. הגעתי לרופא שהדביק לי אותן - האם יכול להגרם לעצם השן נזק כלשהו או להעדיף את התותבת?
לקריאה נוספת והעמקה
לא ברור לי למה הכוונה :"הדביק לי אותן "? אם תוכל לפרט יותר-אוכל להתייחס להצעות שהוצעו לך .כמו כן מה דרגת הניידות של השיניים ?.האם יש לך שיניים אחוריות ?
יש לי את כל השיניים האחוריות. ההדבקה בוצעה באמצעות דבק מיוחד המחוזק באמצעות סרט פלסטי שחיבר את שתי השיניים הקדמיות. הנידנוד לפני הקיבוע - היה די חזק כ 3 עד 4 מ"מ, לכל כיוון. בתודה מראש