איזה סנסודיין לקנות?

דיון מתוך פורום  רפואת שיניים

26/06/2019 | 13:47 | מאת: מור

שלום רב ד"ר! היה לי בשן קידמית מעט דבק שנשאר שם מלפני שנים רבות כשעשיתי טיפול אורטודנט בשיניים. (היום אני בת 33). ולפני כחודש הלכתי אל השיננית לטיפול מידי שנה, וביקשתי ממנה לנסות להוציא לי את הדבק הזה. היא טענה שזה דבק ואני בכלל חשבתי בהתחלה שזה כתם צהוב. לאחר טיפול השיננית היא הוציאה לי אותו עם אותו מכשיר שהיא ביצעה בו את הטיפול שיננית. וכשהגעתי הבייתה ראיתי כמו 4 סדקים קטנים לאורך השן ואני חוששת שהיא גרמה לנזק הזה. האם יכול להיות מצב שזה באמת כתוצאה מזה? מצד 2 ראיתי שיש לי עוד כאלה מהעבר בשיניים אחרות. העניין הוא שלאחר שהיא הורידה לי את הדבק כעבור 3 שבועות התחילה לי שם רגישות בשן לידה 4 ימים בערך.. ואז פתאום הרגישות עברה אל השן שהיא הוציאה ממנה את הדבק. האם נגרם נזק? הלכתי אל רופא השיניים שהמליץ על סנסודיין אבל בבקשה ממך, האם אתה יכול להמליץ לי על איזה סנסודיין עלי לקנות?? ראיתי כל כך הרבה סוגים ואינני יודעת מה לקנות. אציין שיש לי לעיתים רגישות בשיניים כשאני אוכלת גלידה קרה בעיקר. לא שמתי לב רגישות ממשקה חם. אולי אולי קצת ממשקה קר מאוד בנוסף. האם אפשר לקבל המלצה למשחה של סנסודיין? פניתי אליהם והם אמרו לי לשאול רופא שיניים. אני באמת לא יודעת מה לרכוש ואשמח אם תתיחס גם למקרה עצמו של הסדקים בזן- האם הסדקים בשן עם הדבק ובכלל הסדקים בשיניים ממה הם נגרמים? הם כמו פסים לבנים מוטמעים בתוך השן- לא נראים כמו שבר.. אבל רופא שיניים אמר שאלו סדקים אבל ממה ? תודה אודה להתייחסותך.

לקריאה נוספת והעמקה

סדקים יכולים להיווצר בשן כתוצאה מבלאי טבעי ונורמלי. נסי לצחצח עם סנסודיין rapid relief

26/06/2019 | 15:36 | מאת: מור

1. האם ניתן להשתמש במשחה הזאת שהמלצת לי "רפיד ראליף" על בסיס קבוע או שיש סכנה עם זה לתקופה ארוכה? ובכלל באופן כללי, יש לסנסודיין בכלל משחה שניתן להשתמש בה על בסיס יומיומי קבוע? (לאחר שאסים את ראפיד ראליף)? תודה!

זאת משחה לשימוש על בסיס יומח

29/06/2019 | 13:14 | מאת: מור

שלום דר, רכשתי את המשחה ראפיד ריליף ולקחתי את המלבינה. צחצחתי את שיני איתה פעם אחת והרגיש לי בזמן הצחצוח הרגשת חום בשיניים. לאחר שעה בערך השיניים קצת כואבות לי. האם זה אמור להיות ככה? (אציין שזוהי פעם 1 שאני משתמשת במשחה הזאת). השאלה אם זה בסדר או שעליי להפסיק? דבר נוסף- לאמא שלי יש שן אחת ספציפית רגישה אחרי שהיא עברה שינייית ויש לה בשן הזאת נסיגה, אז אתמול בערב היא לקחה קצת על האצבע ומרחה על השן כי ככה כתוב בהוראות למרוח דקה ואז לצחצח והיא אמרה לי שהיא הרגישה הרגשה "קור" מאוד מאוד חזקה ושטפה את זה מיד כי היא נבהלה וצחצחה על משחה אחרת. אשמח למענה.. אני כבר חוששת לצחצח כי השניים שלי כואבות קצת.

מנהל פורום רפואת שיניים