עובש

דיון מתוך פורום  בטיחות גהות ואיכות

18/09/2014 | 16:30 | מאת: שושי

אם אפשר לאמר לי בבקשה למי עלי לפנות, אם לא שייך לפורום, בכדי לדעת אם עובש בשרוול הפנימי בפתח דלת מכונת הכביסה (5 נקודות בכל צד),מהווה בעייה לכיבוס בגדים,מבחינה בריאותית. תודה

18/09/2014 | 16:35 | מאת: שושי

האם הפעלת המכונה ב60 או 90 מעלות בלי או עם סבון בלי בגדים בתוכה,יכולה להשמיד את העובש? תודה

שאלה זו אינה קשורה לפורום!!! ולא אענה על שאלות המשך בנושא שאינן קשורות לפורום!!! אפשר לדוגמא, ויש גם דרכים אחרות, ואין לקבל הדוגמא כדרך פעולה מחייבת, כדי לסלק העובש, לשים כפפות כלים או חד פעמיות על הידיים, לספוג מטלית באקונומיקה (ישר מהבקבוק) או בחומץ (ישר מהבקבוק) ולנקות הכתמים שרואים. לאחר מכן לקחת 1/2 כוס אקונומיקה, או כוס של חומץ ולהריץ כביסה ללא כביסה. אין צורך לחמם! אין צורך בסבון! בסיום לפתוח ולאפשר למכונה להתיבש ואז להמשיך כביסות כרגיל. העובש נגרם מרטיבות. בעתיד, בסוף פעולת המכונה להשאיר המכסה פתוח, כדי שלא יווצר עובש.

20/09/2014 | 19:51 | מאת: שושי

תודה רבה על הפירוט.בהחלט,לפני ששאלתי חיפשתי תשובות לשאלות דומות וקראתי אותן,אך מכיוון שיש בבית רגישות לחומרים אלו . כוונתי הייתה לא לסכנה בריאותית גדולה ,אלא בעייה במגע עם העור. קראתי שהעובש מושמד מעל 80 מעלות,החשש שלי שכשהפעלתי את המכונה ב60 היה ריח גומי חזק משרוול ,אני מניחה שהגומי עמיד גם ל95 מעלות?

אם היית קוראת את התשובה שקבלת לא היה מקום להמשך השאלה - קודם כל כפפות! לא בא במגע עם העור. מלבד זאת הוצעה דוגמא, אפשר להשתמש גם בשיטות אחרות. מה שאת רוצה. אצלך תמיד יש ריחות מוזרים מדברים שאין מהם ריח. המכונה מיועדת לחימום ל 90 מעלות. לא קורה שום דבר לשום דבר, זה תפקידה לעמוד בחימום הזה. אבל, זה לא ישמיד את העובש. נדרשת טמפרטורה גבוהה יותר (מתקבלת בלחץ) או קיטור, שניהם לא זמינים לך, לכן יש להשתמש בחומרי חיטוי. חומץ ואקונומיקה הם דוגמאות. יש עוד חומרים רבים, תכנסי לחנות ותקני. וכמו שאמרתי השאלות לא קשורות כלל לפורום זה, ולא להמשיך ולשאול בנושא.

שוב שושי, שאלות שלא קשורות לפורום. כבר שאלת וגם אחרים לגבי עובש ונתנו תשובות. אז, שוב העובש במכונה לא מסוכן. לא נראה יפה, הבגדים יכולים לקבל ריח מאוד לא נעים, אך לא יותר מזה. שיהיה ברור - אין בעיה בריאותית בכביסה במכונה שיש בה עובש.

מנהל פורום בטיחות גהות ואיכות