ניקוי כורסא מהחומר ביפנטרין

דיון מתוך פורום  בטיחות גהות ואיכות

28/11/2013 | 14:03 | מאת: אני

בעבר שאלתי שאלות לגבי הדשן בתוספת קוטל עש שפוזר על הדשא.כעת ברצוני להיפטר החומר שנמצא על הכורסא כתוצאה מדריכת הילדים על הכורסא לאחר דריכה על הדשא.האם שימוש באבקת כביסה לכביסה ביד, או סבון תינוקות , מה מהם ישמיד את חומר ההדברה הזה או רצוי אבקת כביסה רגילה ? מצד שני זו לא שטיפה של מכונה אז שימשו באבקת כביסה כל שהיא אולי לא תצא לגמרי מהכורסא ולכן האם עדיף אבקה לכביסה ביד? לסיכום מהו החומר שישמיד חומר זה ומצד שני אפשר לשבת גם אם לא כל הסבון יצא? תודה וסליחה לא אורך השאלה

28/11/2013 | 16:06 | מאת: אני

מה ההבדל בכלל בין אבקת כביסה למכונה לבין אבקת כביסה לכביסה ידנית? תודה

יש הבדלים בין אבקת כביסה ידנית ולמכונה בגלל שמדובר בשני תהליכים שונים. למשל, אבקה ידנית יוצרת הרבה יותר קצף מאשר אבקה למכונה, שאת ממש לא רוצה הרבה קצף שיגלוש. מבחינת ניקוי הכביסה שניהם אותו הדבר.

שטיפה עם מים. מים הם החומר שמפרק את חומר ההדברה. דשן לא מהווה בעיה. גם שטיפה עם מים בשלב זה כמעט מיותר, כי לאחר זמן ולאחר הגשמים שירדו החומר התפרק, ובודאי שעל כסא שאולי היה עליו כמות אפסית בלאו הכי. אבל אם את רוצה תשטפי. אם את רוצה עם סבון, כל סבון מתאים, סבון כלים, סבון ידיים, סבון כביסה במכונה/ביד, סבון נוזלי, מוצק, מה שנוח ונעים לך. מה שמפרק את החומר הוא המים, הסבון זה בשביל למנוע כתמים. ואם נשאר סבון, מה הבעיה?

29/11/2013 | 10:24 | מאת: אני

כי בשימוש באבקת כביסה יש את כל התהליכים של תכנית הכביסה לפירוק הסבון ושטיפות נוספות , וכאן בשטיפה ביד זה תהליך קצר ,בלי הרבה שטיפות האם זה יספיק לפרק הסבון?

למה החלטת שאבקת כביסה מתפרקת? התהליך הוא תהליך מיצלרי, שהוא פזיקלי לגמרי, ואין פרוק של הסבון. הסבון עושה את העבודה ונשטף עם הלכלוך לביוב. גם אם נשאר קצת מה הבעיה? סבון בכמויות אפסיות איננו רעיל ולא מהווה שום סיכון בריאותי (חוץ מאנשים עם אלרגיה לסבון, ואז הם לא יודעים לא להשתמש בסבון).

מנהל פורום בטיחות גהות ואיכות