פלואוריד במים- שתייה מבי ברז

דיון מתוך פורום  בטיחות גהות ואיכות

10/03/2024 | 11:51 | מאת: לימור

שלום, בני הקטן שותה מים מהברז (ללא כל התערבות סינונית). באחרונה אני קוראת יותר ויותר על הסיכון שבשתיית מי ברז בגלל פלואוריד שהוכרז כמסרטן. אני רוצה לדעת האם כל השיטות שמבטיחות אוסמוזה הפוכה בטוחות? מה האופציה הטובה והבריאה ביותר העומדת בפניי? תודה!

לא יודעת היכן קראת את הדברים, אך זה ממש לא נכון. אם המים שאת מקבלת מהרשות המקומית מתאימים לשתיה אין שום מניעה לשתות אותם כך, לבשל איתם וכל שאר הפעולות. להעביר מי שתיה דרך מסננים גרוע מאוד, במיוחד לילדים (גם למבוגרים) כי מוציא מהמים את המינרלים שהם צריכים כמו סידן ומגנזיום, דבר שעלול בודאות להוביל לפגיעות בריאותיות.

11/03/2024 | 14:12 | מאת: לימור

ואיך אפשר לדעת שהמים מהרשות המקומית אכן מתאימים לשתיה? גם תמי 4 וכל מיני המכשירים הללו פועלים על סינון שמשאיר את המינרלים בחוץ? מה לגבי מים מינרליים מבקבוקים?

אם יש בעיה הרשות מודיעה אם רוצים לדעת בכל זמן שהוא מתקשרים לרשות ושואלים, המידע זמין בכל זמן. והרשות יודעת מה איכות המים בכל זמן, כי בודקים כל יום כן, כל מה שעובר מסנן מוריד את המינרלים החיוניים שנמצאים במים. נכון שמכשירים כאלה נוחים, מים חמים וכל השאר, אך בעיה של הוצאת המינרלים החשובים. מים מינרלים... חלקם בדיוק כמו מי ברז, חלקם, יש יותר/פחות מינרלים, צריך לבדוק את המקור וההרכב. וחסרון אדיר - יקרים מאוד וכבדים מאוד

מנהל פורום בטיחות גהות ואיכות