ביוב וריח של ביוב ומזון וכביסה

דיון מתוך פורום  בטיחות גהות ואיכות

20/02/2024 | 23:08 | מאת: יהלי

שלום דר, מהצהריים ריח חזק של ביוב בבניין ככל הנראה סתימה או לא ברור עדיין מה לא מצאו. דלת הדירה שלי הייתה פתוחה משך כשעה בזמן הזה כי פרקו אצלי סחורה ונכנס ריח של ביוב לבית שעדיין ישנו כי גשמים בחוץ והכל סגור. האם ריח כשלעצמו מסוכן באיזושהי צורה? מקור הריח לא היה בתוך הדירה אלא בקומה בחוץ אבל אני חוששת מהריח עצמו. מצטערת אם זה נשמע דבילי. האם אפשר לחטוף כך מחלות זיהומיות מזה שהדלת הייתה פתוחה והריח נכנס הבייתה? בנוסף, יש לי כביסה תלויה פה בסלון גם כי גשם בחוץ ואני חוששת שזה "זיהם" לי אותה או משהו. כולל מגבות והלבשה תחתונה. ומה שהכי מטריד אותי הוא שבזמן הזה היו לי ארגזים פתוחים של משלוח ירקות שחיכו בחוץ את השעה הזו ופרקתי בכניסה לבית, ואני חוששת נורא שהריח מזהם את המוצרים (במיוחד כאלה מוצרי מזון שאין להם אריזה). האם ריח כשלעצמו יכול לסכן? מבינה שביוב זה גז עם חיידקים. מה עליי לעשות? אני בתחילת הריון אז בחרדה נוראית. תודה.

היסטריה מיותרת לא יודעת מאיפה החלטת זה גז עם חיידקים וכל השאר האם את מודעת לזה שעל כל הגוף שלך ועל כל החפצים ועל כל דבר וכל אדם ובאוויר יש חיידקים תמיד?

21/02/2024 | 00:12 | מאת: יהלי

תודה רבה על המענה המרגיע. אני יודעת שיש חיידקים בכל מקום אבל לא של ביוב והבנתי שמהביוב יוצאים גזים רעילים.

יופי! אז נרגעת קצת. למזלנו חלק מהגזים היוצאים מהביוב יש להם ריח, אז יודעים שהם באוויר, אז מאווררים. עדין יהיה ריח, אך הכמות מאוד קטנה, וחוש הריח רגיש. לאוורר עד שלא יהיה יותר ריח. ואם הבעיה נמשכת להזמין טיפול. ו... אין קשר להריון. לא אמורה להיות פגיעה בעובר.

מנהל פורום בטיחות גהות ואיכות