החלקה באישור משרד הבריאות

דיון מתוך פורום  בטיחות גהות ואיכות

07/09/2023 | 09:28 | מאת: גלית

שלום, ישנה החלקת שיער המיוצרת בארה״ב עם אישור fda ואישור בתוקף של משרד הבריאות ( מופיעה במאגר התמרוקים) אשר אין בה עופרת פורמלין ואמוניה. שאר הרכיבים לא ידועים לי כרגע. האם על אף נתונים אלה ההחלקה מסוכנת לתינוק שנמצא קרוב לשיער רוב היום? האם אישור של משרד הבריאות משמעותו שאין סיכון וניתן להיות רגועים לאחר עשייתה? תודה מראש!

זו המשמעות של אישור משרד הבריאות. לא צריך דווקא תוצרת ארה"ב או אישור FDA. אם מופיע במאגר המאושרים של משרד הבריאות מאושר. אחרת אין משמעות לאישור כל שהוא. הערה. יש עוד חומרים בעיתיים למי שעושה החלקה, לא רק אלה. אבל אם מאושר אז מאושר. עופרת לא אמורה להיות בשום מקרה לא בלא מאושרים ולא במאושרים, אין לה שום תפקיד בתהליך ההחלקה.

07/09/2023 | 14:10 | מאת: גלית

תודה על התשובה המהירה! לגבי החומרים הבעייתיים הנוספים, יכול להיות שיש חומרים בעייתיים עף אף שזו החלקה מאושרת? אם זה מאושר אין סיכון לתינוק משחרור החומר מהשיער במהלך הזמן?

אם מאושר על ידי משרד הבריאות זה מאושר. הדברים מתיחסים לשלב ביצוע ההחלקה עצמה, במספרה, אז התינוק לא יהיה איתך! יש אז חומרים מסוכנים כמובן, כי נדרשים לצורך ביצוע ההחלקה. בך הם לא יפגעו, בתינוק לא לוקחים סיכון. לאחר מכן, אם המוצר ברשימה, באחריות משרד הבריאות, שלא יאשרו מוצר שיש איתו בעיות.

מנהל פורום בטיחות גהות ואיכות