דלק שהשפריץ.

דיון מתוך פורום  בטיחות גהות ואיכות

13/08/2023 | 08:54 | מאת: נתנאל

היי נתקעתי בלי דלק אז הגעתי לתחנה ומילאתי בבקבוקים. בזמן שמילאתי כנראה לחצתי חזק קצת והשפריץ עליי בטעות דלק על היד והבגדים. שטפתי את היד מיד במים אבל לא ייסודי.. ובדיעבד חושש שאולי השפריץ לעין בלי ששמתי לב כי הרגשתי קצת רגישות אבל לא יודע אם פסיכולוגי. אז רק אחרי רבע שעה שטפתי גם את העין קלות במים. מה הסכנה במידה ונכנס בנזין לעין אני מאוד חרד מהמקרה שעברתי . ומה הסכנה במידה שלא שטפתי טוב את הידיים ורק אחרי שעה בערך התקלחתי?

כולו חשיפה חד פעמית מזדמנת לדלק שוטפים וזהו כי לא נעים לעור. לא שוטפים, זה מתנדף מעצמו, דלק הוא דבר מאוד נדיף. בעין... אם באמת נכנס חשוב לשטוף עם הרבה מים כמה שיותר מהר. אבל, לפי התאור שלך לא נכנס לעין, כי אחרת הסיפור היה שונה. לעתיד אם קורה, שוטפים מיד, בכל תחנת דלק יש ברז מים. המקלחת מאוחר יותר... כי מתקלחים לפעמים לא בגלל הדלק. ולגבי מילוי דלק בבקבוקים, הדבר מסוכן אם אלה לא בקבוקים המיועדים למילוי של נוזלים דליקים. מסוכן ובעיתי.

13/08/2023 | 14:30 | מאת: נתנאל

תודה על התשובה.. לעתיד לא יקרה כי להבא איעזר בחברת ביטוח ולא אעשה זאת לבד בעצמי. אכן שטפתי מיד במים את היד בברז בתחנה אבל יותר הלחיץ אותי אם השפריץ לי גם אולי לפנים בלי ששמתי לב כי הייתי לחוץ ונהג מונית חיכה לי אז עשיתי הכל מהר. לאחר שעליתי למונית חשבתי על זה ואז נלחצתי שגם לא שטפתי את הפנים אז רק לאחר רבע שעה כמו שאמרתי עצרתי לשטוף את העין שחששתי ממנה ליתר ביטחון. למרות שלא ראיתי בה משהו משמעותי. מה הכוונה מסוכן בבקבוקים ? האמת אני חושב שהבקבוק מים שמילאתי בו החליף צבע לאחר שרוקנתי אותו לרכב.

כמו שכתבתי קודם, אין בעיה שהשפריץ עליך, הדלק מתנדף. זו חשיפה חד פעמית מזדמנת, אין בעיה! ועיניים, אם היה נכנס לך לעיניים, ולא היית שוטף, היית מתקשה קצת לכתוב פוסט ועוד פוסט, אז לא נכנס לעין ואפשר להרגע. לגבי בקבוק הכוונה לא לירידה של צבע, שממש לא מעניין כי אתה לא שותה את הבנזין, אלא סכנה של חשמל סטטי ושריפה.

15/08/2023 | 13:40 | מאת: נתנאל

תודה על התשובה, שאלה נוספת, מחשש שהשפריץ גם לבגדים אז איך שהגעתי שטפתי ישירות באמבטיה קצת עם מים וסבון ואז כיבסתי במכונה. אבל לאחר המקרה עליתי כאמור למונית ולאחר מכן לרכב שלי וחושש שמא נגע בריפוד המושב. העברתי מגבונים על המושב האם זה מספיק ?

קיבלת כבר 3 פעמים את התשובה! דלק לסוגיו הוא נדיף! הכל התנדף מזמן.

מנהל פורום בטיחות גהות ואיכות