שימוש במסיר שומנים במסעדה.

דיון מתוך פורום  בטיחות גהות ואיכות

21/05/2021 | 19:24 | מאת: שי

היי אכלתי שווארמה בפיתה בשווארמייה זמן מה לאחר שסיימתי לאכול ראיתי את העובד מנקה את הפלנצ׳ה עם שפריצר מסיר שומנים ונייר. לא באמת עקבתי אם גם שטף אחרי זה את הפלנצ׳ה במים אך מקווה מאוד שכן. אמנם אישית לא אכלתי מאכל שבושל בפלנצ׳ה אלא מגלגל השווארמה אך דאגתי מאופן ההתנהלות הכללי של המקום שמשתמש בחומר הנ״ל במקום של אוכל ובעיקר במשטחים. במידה ולא באמת שטף ורק ניגב האם החומר מתאדה או שזה אכן מסוכן המשטח שבא במגע עם מזון. ומה הסכנה הטמונה במקרה שלי אישית שאכלתי שם כי לא כל-כך סומך אם באמת כל המשטחים שם לא נגועים בחומרים כאלה ואחרים. מציין שעבר כבר חצי יום ומרגיש בסדר.

ניקה עם שפריצר, אבל לא בטוח שמסיר שומנים, ואז לא בטוח שניקה לאחר מכן, ואולי כן, כי לא הסתכלת, ובכלל לא אכלת מהפלנצ'ה ואתה מרגיש טוב. אז מה בדיוק הבעיה???

24/05/2021 | 02:21 | מאת: שי

משום מה לא מאמין שהוא באמת שפך שם מים על הפלנצ׳ה, במקרה הטוב העביר אולי סמרטוט רטוב. מאופן ההתנהלות של הבנאדם שראיתי שאחרי שניקה את השולחנות עם סמרטוט ונוזל ניקוי (הכחול) ואז הכין לזוג שהגיע לאפות מבלי לשטוף ידיים.. אז קצת חורה לי, למרות שלמזלי בשלב שאני אכלתי הוא לא ניקה עדיין אבל שוב חרד מאופן ההתנהלות.

מנהל פורום בטיחות גהות ואיכות