שטיח PVC דמוי פרקט

דיון מתוך פורום  בטיחות גהות ואיכות

14/01/2021 | 15:39 | מאת: ח

שלום רב יש שטיח PVC דמוי פרקט לינולאום שלמעשה זה תחליף זול לפרקט שאפשר להניח על הריצפה בלי הדבקה יש לי דמוי פרקט שהתחיל להתעקם מרטיבות ויש לו עובש רציתי לשאול האם שטיח PVC דמוי פרקט אין מכיל חומרים מסוכנים וכו כי זה עשוי PVC והם זה בטוח לשימוש בשימוש פנימי .? או שעלי לבדוק עם החברה ולבקש משהו מסויים ? או נתונים ?

בכל בית יש מוצרי PVC (מעבר לשטיח פרקט) ועוד מוצרי ריהוט הפולטים חומרים מסוכנים, ולכן ההמלצה של משרד הבריאות לאוורר את הבתים. אין דבר כזה מוצרי PVC שלא פולטים חומרים מסוכנים. ההחלטה על הרכישה היא שלכם, הפורום לא נותן יעוץ לצורך רכישה של מוצרים.

16/01/2021 | 18:34 | מאת: ח

בסדר גמור תודה על המענה המטרה היא שהאוויר היה יותר נקי השאלה עם זה בטוח לשימוש פנימי או אינו בטוח זו השאלה לגבי שטיח פרקט ידוע שכל חומר פולט וכו .. אבל תלוי הרמה ועם כן מה הייתם ממליצים אני מאמין שלא היו מוכרים משהו שהוא מסוכן לשימוש פנימי או אולי כן איני יודע לכן שואל במקום האם יש חומר אחר שהוא דמוי שטיח פרקט וכו שאינו פולט .? או חומר אחר בתודה

שטיחים מעין אלה וגם הוילונות בבית וגם הארונות ועוד חפצים רבים וחלקי מבנה פולטים חומרים מסוכנים. יש יותר ויש פחות. לכן ההנחיה היא לאוורר. הפורום איננו פורום צרכנים ואינו ממליץ על מוצרים או על דרך פעולה. החלטה היא שלכם.

מנהל פורום בטיחות גהות ואיכות