הדברת מזיקים בדירה.

דיון מתוך פורום  בטיחות גהות ואיכות

09/07/2020 | 10:39 | מאת: מאור

היי אני עתיד להיכנס לדירה שכורה וביצעתי אתמול הדברה בדירה. המדביר השתמש בחומר ״שוהם״, (משיטוט באינרנט ראיתי שמכיל 10% ביפנטרין) הוא גם רשם לי את זה אבל זה בדירה כעת הקבלה ואני לא נוכח שם. הוא אמר לי שכמה שיותר זמן שיישאר החומר ללא שטיפה יותר טוב ושהוא גם עושה על הקירות. השאלה שלי - את הריצפה אכן מנקים מתישהו אבל מה לגבי הקירות האם חומר שיישאר על הקיר ללא ניקוי לא מהווה סיכון ? למשל במגע? שאלה שנייה היום באים להרכיב לי ארון ושאלתי אותו האם לנקות לפני את האיזור והוא אמר יותר טוב לא לנקות ולהשאיר את זה ככה מאחורי הארון, האם תקין? אני חשבתי אולי לנקות קצת תחדר לפני כי בזמן שמרכיבים אולי ישימו את המדפים וכו׳ על הריצפה אודה לחוות דעת

לקריאה נוספת והעמקה

הפורום עונה על שאלות. החומר חומר הדברה עדין, ברמת סיכון נמוכה יחסית. אפילו לא נדרש לעזוב את המקום במהלך ההדברה. עוזבים כי יכול לגרום לגירוי ולאי נוחות. מאחר שהחומר מתפרק במהירות, עד שיגיעו להתקין את הדברים הוא כבר לא שם. על הרצפה? מקווה שהמדביר שלך יודע את העבודה. לא עושים הדברה על שטח הרצפה אלא ליד הקירות, פינות ומקומות דומים.

10/07/2020 | 09:19 | מאת: מאור

כן ברור שהוא עושה באיזור הפאנלים ולא במרכז הריצפה. אבל אולי זה קצת זורם לריצפה זו הכוונה. והוא רצה להדביר לאורך כל הקיר וחששתי שזה יותר מדי שלא אגע בזה אז סיכמנו שהוא מדביר מגובה קיר נמוך בגובה של רגל בערך.

חבל שאתה מתערב בעבודה של מדביר. הוא יודע מה עושה, אתה מקלקל גם לך וגם לו. הדביר עם חומר מתון. חומרים לא קופצים. היכן שהדביר שם זה. הכמות של החומר קטנטנה והחומר מתפרק במהירות, מאז ששאלת עד עכשיו סביר להניח שכבר כל החומר התפרק. כמו שכתבתי קודם, אפילו לא צריך לעזוב את הבית בזמן ההדברה עם החומר הזה. גם אם נגעת שוטפים וזהו. סתם חרדות מיותרות.

12/07/2020 | 17:53 | מאת: נתנאל

נשמע לך הגיוני שכל פעם שאגע בקיר בבית שלי ארוץ לשטוף ידיים.. זו הייתה הכוונה במגע . באוויר אני יודע שהוא לא נמצא .

חבל שלא קראת בעיון את התשובה שקבלת.

מנהל פורום בטיחות גהות ואיכות