שאלה לגבי הדברה-תודה רבה מראש

דיון מתוך פורום  בטיחות גהות ואיכות

06/07/2020 | 06:35 | מאת: רחלה

שלום רב, בוצעה הדברה בעבודה, ואחריה המדביר נגע עם הכפפות במספר ספרים/ קלסרים. מכיוון שכמובן לא ניתן לשטוף אותם, לאחר כמה זמן ניתן לגעת בהם ללא חשש? שואלת גם עבור אשה בהריון וגם כדי לקחת הביתה לבית עם ילדים קטנים. האם לשים אותם ברכב זה רעיון טוב או לא (שמא החומר יתנדף ברכב החם והתוצאה תהיה פחות טובה) תודה רבה מראש.

לקריאה נוספת והעמקה

שוב, חבל שלא שאלתם את המדביר. אין בעיה לאחר מספר שעות לגעת בספרים ולהעביר אותם הלאה, כולל לילדים, כי חומרי הדברה מתפרקים. אפשר גם באוטו. חומרי הדברה רגילים, לא מתנדפים!

07/07/2020 | 11:43 | מאת: רחלה

תודה רבה על תשובתך. סתם מסקרנות- איפה משתמשים בחומרי הדברה לא רגילים? (שהם כן נדיפים). שוב תודה.

רוב חומרי ההדברה לשימוש ביתי ולחקלאות אינם נדיפים. וגם החומרים הנדיפים אינם בהגדרה של נדיפים אלא הם גזים. שימוש בחומרים נדיפים ובגזים נעשה במצבים חריגים, בתהליך שנקרא ערפול ועישון, תהליכים מסוכנים ביותר. מבצעים אותם רק כאשר החומרים הרגילים לא נותנים פתרון. במצבים כאלה מפנים את האנשים ואת בעלי החיים מהאזור לפעמים למשך מספר ימים. לדוגמה חיטוי לולים, טיפולים מיוחדים נגד טרמיטים (לא הטיפול הביתי הרגיל) ועוד תהליכים רבים.

08/07/2020 | 10:18 | מאת: רחלה

השכלתי- תודה רבה על המידע המעשיר! דיברת על שימוש ביתי וחקלאות- איפה נמצאים למשל בקטגוריה מפעלי מזון/ קוסמטיקה? ושוב תודה מראש :)

מפעלי מזון, קוסמטיקה, תרופות ומפעלים דומים, נהלי הדברה שלהם מאוד מוגדרים ומבוקרים על ידי הרשויות. תהליכים בטוחים וחומרים מתאימים למניעה של כל מגע/קרבה עם המוצרים.

מנהל פורום בטיחות גהות ואיכות