נשפך נוזל שמשות בתא מטען ברכב

דיון מתוך פורום  בטיחות גהות ואיכות

04/06/2020 | 13:54 | מאת: יוסף

היי נשפך הנוזל בתא המטען ולא שמתי לב, אחרי תקופה ארוכה פתחתי וראיתי שכל הקרטון שהבקבוק היה בתוכו נצבע לכחול והבקבוק ריק. מדאיג אותי שנשמתי את הנוזל הזה כל התקופה הזאת... בדרך כלל נוסע עם חלונות סגורים ומזגן... יש סיבה לפחד?

לקריאה נוספת והעמקה

נוזל שמשות מכיל כמעט מלא מים. הצבע הכחול... קצת צבע. כדי שתראה תכשיר יפה ולא שקוף ומשעמם, לא בעיה. השאר... מעט אלכוהול, שמנדף במהירות רבה, וטיפ-טיפה חומר סבוני ואולי גליצרול. אף אחד מהם אין בו בעיה. וגם אם החלונות סגורים הם אינם אטומים, וכך גם תא המטען. המים והאלכוהול התנדפו במהירות ויצאו. מה שנשאר, ממש לא בעיה.

04/06/2020 | 16:31 | מאת: יוסף

ואוייי ממש ממש תודה.. את יודעת כמעט כל דבר בריאותי שמחפשים בגוגל ישר יוצא דברים ממש רעים .. ואז כשבאים לרופא / מומחה מסתבר שזה לא בעיה בכלל... לדוגמא נוזל שמשות מחפשים בגוגל.. מכיל מתנול שיכול להרוג או לעוור.. אז בקיצור ממש תודה על ההרגעה. דרך אגב אם החלונות לא אטומים, אז איך זה שבקושי שומעים משהו בכביש אם החלונות סגורים..

בהרבה מקרים הדברים כך. רק... מתנול כמובן אסור לשימוש במוצרים מעין אלה. להפחיד קל וחבל שעושים את זה. אז... אטומים אבל אין 100% עדין אתה שומע את הרעש מבחוץ. ו... מולקולות מים קטנטנות וגם אתנול מבחינתם זה לא ממש אטום. יקח להם זמן, אבל יצאו החוצה, כולל במהלך פתיחה וסגירה של דלתות וחלונות. ו... להזכיר נשפך לך בתא המטען, מבחינת האדים שנוצרו, ששם ממש לא אטום, והיה להם אוטוסטרדה להתנדף החוצה.

מנהל פורום בטיחות גהות ואיכות