האם מותר להכניס שקית ניילון של סופר

דיון מתוך פורום  בטיחות גהות ואיכות

08/12/2019 | 11:07 | מאת: אלכס

למיקרוגל..? מודבר על חימום לזמן ממושך של עד 4 דקות חימום.. רוצה לעשות פופקורן בריא - לא משקית מוכנה אלא שמכינה בעצמי רק במיקרוגל במקום בסיר.. תודה (:

אז שקית סופר נשמעת לך בריאה? כי מישהו כתב פוסט שיש בעיה עם שקיות לפופקורן? אז הראשון עשוי להיות ממש בעיתי ואולי לא, אבל השקיות האלה לא מיועדות למיקרוגל, אלא לקניות. השני אנשים שלא מבינים חומרים! ולא נדבר על פופקורן עצמו שמכיל חומרים מסרטנים בלי קשר לשקית אלא כחלק מתהליך הווצרות הפופ של התירס. ואם בכל זאת רוצים להכין פופקורן, יש כלים מיוחדים המיועדים להכנת פופקורן במיקרוגל, מרובעים עם קונוס בתחתית. יוצא ממש טוב, והמחיר עבור הכלי זעום ביותר.

09/12/2019 | 22:46 | מאת: אלכס

לא ממש לא בגלל משהו שמשהו כתב.. פשוט כי באמת שאני רוצה להכין פופקורן בריא ללא כל מיני תוספות תעשייתיות ובסיר לא יוצא לי טוב ובמיקרו נסיתי בתוך צלוחית עגולה עם צלוחית מעליה והצלחת התפוצצה לי לשתיים.. ונסיתי לחפש פיתרון וחשבת על כך שיש פופקורן תעשייתי בשקית אז רציתי לדעת האם כל שקית אפשר להכניס למיקרו כי חשבתי על זה בתור פיתרון אבל לא ידעתי אם שקית קניות למשל יכולה לעלות לי באש במיקרוגל ולכן לפני ביצוע שאלתי.. לא ידעתי על הכלים המיוחדים להכנת פופקורן במיקרו - אחפש את זה בחנויות. מליון תודה ובאמת שזאת הייתה שאלה כנה ממני ואין לי מושג אם שקית במיקרו זה בריא או לא כי לא מצאתי על זה מידע באינטרנט - לא האם בריא ולא האם מסוכן או מותר ולכן פניתי אליך. תודה.

מנהל פורום בטיחות גהות ואיכות