האם שאיפה קצרה של עשן ממנגל פחמים יכולה להיות מסוכנת?

דיון מתוך פורום  בטיחות גהות ואיכות

18/10/2019 | 21:38 | מאת: יעל בר

היום יצאתי עם בת חודש החוצה והשכנים עשו על האש. עברתי איתה מהר אבל העשן מהמנגל הצליח להגיע אלינו והריח שלו היה ממש חריף. כשחזרנו הביתה המנגל נמשך כך שהייתה חשיפה כפולה לעשן. אני מאוד מוטרדת מנזקים אפשריים של העשן מאחר ומקפידה שלא לחשוף אותה לעישון פסיבי. מהם הנזקים האפשריים משתי החשיפות הללו אשר נמשכו מספר דקות ? האם אוורור של העגלה מספיק או שכדאי לנקוט באמצעים נוספים על מנת שניתן יהיה להשתמש בה? תודה!

לקריאה נוספת והעמקה

אין לחשוף תינוקות לעשן לא פסיבי ולא אקטיבי. ולא לחומרים מסוכנים. גם אם אין עכשיו סימני פגיעה אין שום דרך לדעת, מדגישה, אין שום דרך לדעת אם לא תהיה פגיעה עתידית. העגלה, אם יש ריח של עשן תנקי, אם לאו, לא צריכה להיות בעיה.

19/10/2019 | 19:17 | מאת: יעל בר

תודה על התשובה. לצערי לא תמיד אנחנו יכולים לדעת מה צפוי לנו כשאנחנו יוצאים מהבית. אני אשתדל להמעיט את היציאות למינימום הנדרש על מנת לא להיות חשופה לנזקים אפשריים.

כמובן לא ניתן לא לחשוף למזהמים, גם פליטות אוטובוסים, משאיות... הגישה שלך נכונה, כאשר מדובר בתינוק קטנטן להמנע ככל האפשר מחשיפה במיוחד לחומרים בעלי סיכון פגיעה עתידית גבוה, (אבל גם לא להשאר כל הזמן בבית) עד שיגדל קצת.

מנהל פורום בטיחות גהות ואיכות