בעיה מציקה בקשר לפלסטיק במים

דיון מתוך פורום  בטיחות גהות ואיכות

12/05/2019 | 11:29 | מאת: רוני

שלום- הנני בן 25 ובמשך כל חיי וילדותי ( ואף כתינוק ) שתיתי מים מהברז תמי 4 ( עם פלואוריד) ומלפסטיק. האם הפלסטיק ששתיתי בבקבוקים והפלואוריד במים גרמו לי לנזקים משמעותיים לא ניתן לתקן? אני מרגיש סשנים האחרונות שיבוש במערכת העיכול והורמונלי וחושש שזה מזה? האם לא להיות טרוד מזה? כעת עברתי למים מינרליים ובקבוק בטוח יותר.. האם ביספינול כתינוק בבקבוק עשה לי נזק? זה מטריד אותי מה ניתן לעשות? זה לא בטוח הזיק לי?

לקריאה נוספת והעמקה

אתה מערבב הרבה דברים שלא קשורים אחד לשני ובודאי לא לתופעות שאתה מתאר. אם יש לך אי נוחות גופנית, חשוב לפנות לבדיקה רפואית מתאימה. ביספנול הוכח כבר לפני שנים שאיננו גורם לבעיות הורמונליות שחשבו שהוא גורם. פלואור גם בכמויות גדולות לא פוגע במערכת העיכול, ואין קשר לתמי 4. לשתות רק מים מינרלים? למה? אין בזה שום ערך בריאותי כאשר יש מי שתיה תקנים זמינים לשימוש, וגם הם מגיעים בבקבוקים מפלסטיק. פלסטיק? לא קשור בכלל וגם לא תמי 4.

12/05/2019 | 15:16 | מאת: רוני

אבל עדיין אם אני בוחר מים מינרליים בבקבוקים בסופר במקום תמי 4 זה בסדר ולא פוגע בכלום..?

זכותך כאדם בוגר לבחור במה שמתאים לך. תמי 4 טוב, לא מבינה מדוע יש בך כעס עליהם, אין במתקן כדי לפגוע יותר מאשר מים ממקורות אחרים. מים מינרלים מסוגים רבים, חלקם טובים יותר חלקם פחות. ויש גם מי ברז, יש ישובים שהמים מעולים ויש ישובים שהם פחות. אתה מחליט.

מנהל פורום בטיחות גהות ואיכות