החלקה ברזילאית-קראטין

דיון מתוך פורום  בטיחות גהות ואיכות

06/03/2019 | 00:21 | מאת: ליאת

היי, עברתי היום החלקת קרטין וברוב טיפשותי לא ביצעתי מחקר מקדים בנושא. קראתי שאחד החומרים על האריזה הוא הפורמלין. חזרתי הביתה מאוד מודאגת, חפפתי מיד את השיער מספר פעמים. השאלה שלי האם החומר הזה עדיין נמצא על השיער אחרי חפיפה טובה? ואם כן, מתי הוא יירד? בבית יש תינוק, האם עלי להזהר ולא להתקרב אליו? האם זה יכול חלילה לגרום לסרטן גם מהחלקה אחת?

לקריאה נוספת והעמקה

החלקה ברזילאית נאסרה על ידי משרד הבריאות. תבררי שאמנם היתה ברזילאית ולא אחרת. כל ההחלקות האלה משחררות חומרים מסרטנים עם הזמן, עד שההחלקה נגמרת. לא יעזרו חפיפות. החומר בתוך השערות ושמתחרר לאט. חפיפות מרובות יקצרו רק במעט את משך הזמן עד לסילוק החומר, אבל עלולות להוביל לפגיעה בשער ולהחמיר הפגיעה שכבר יש מההחלקה. בהנחה שזו החלקה לא ברזילאית, הבעיה פחות חמורה. ולגבי חס וחלילה סרטן - כל חשיפה לחומר מסרטן יש בה סיכון. חשיפה מתמשכת הסיכון עולה.

06/03/2019 | 13:50 | מאת: ליאת

זו אכן החלקה ברזילאית, למרות שהספר קרא לה החלקת קראטין ולא ברזילאית. מצאתי באינטרנט את התיאור של המוצר ובאיביי זה נמכר כברזילאית. באתר החברה זה כמובן לא מוזכר. האם להסתפר יעזור פה? האם כשאני נמצאת עם התינוק אני מזיקה לו?

07/03/2019 | 08:31 | מאת: ליאת

ועוד שאלה, תוך כמה זמן הרעל הזה מתנדף מהשיער? ימים? שבועות? חודשים? האם כשהתינוק שלי נוגע לי בשיער, אני מעבירה אליו את החומר?

כדאי לשאול את הספר. החלקה ברזילאית נאסרה על ידי משרד הבריאות. אם הוא עושה אותה, זה בעיתי מאוד. אם מדובר בברזילאית, החומר בתוך השערה. לכן היא חלקה. כל זמן שהשער חלק יש חומר והוא משתחרר באיטיות. נגמר כאשר השער חוזר למצבו הראשוני כמו לפני ההחלקה. כמה זמן הספר הבטיח שלך שהשער ישאר חלק? זה הזמן שהחומר בשער. החומר לא עובר במגע, אלא משתחרר לאט בצורת גז מהשער ועובר למערכת הנשימה שלך ושל התינוק ושל כל מי שמתקרב לראש שלך.

מנהל פורום בטיחות גהות ואיכות