שאלה בקשר לסוג סבון לידיים

דיון מתוך פורום  בטיחות גהות ואיכות

06/11/2018 | 23:18 | מאת: יפית

שלום וברכה..קודם כל תודה על הפורום המדהים שלך.יש לי ברשותך שאלה לאחרונה נוצרה לי סוג של אלרגיה ויובש בידיים יישנם סבונים שרשום עליהם שהם לא מכיליםsls וחומרים טבעיים ויותר ידותיים לעור רציתי לשאול האם מבחינת חיטוי חיידקים הסבונים האלה עושים אותו אפקט או שנחשבים פחות מועילים?ועוד משהו קטן אם תוכלי להסביר בבקשה מה ההבדל בין אל סבון לסבון ומה לדעתך יותר מתאים לידיים?סליחה על השאלה הארוכה ותודה מראש..

לקריאה נוספת והעמקה

יש חומרים שידועים שגורמים לאלרגיות לאנשים. כמו בוטנים לדוגמא, גם SLS בסבון הוא אלרגן וגורם גירוי ואי נוחות לאנשים רבים. לכם, אם את רגישה לו פשוט לעבור לסבונים ללא חומרים אלה. גם סבונים "טבעיים" עלולים לגרום לגירויים ולאלרגיות. כל אדם צריך לבדוק מה הסבון שטוב לו. יש סבונים שנבדקו ולא מכילים אלרגנים. יעשו אותה עבודה של ניקוי. (להרחיב יותר כבר יכביד) סבונים לשימוש ביתי בדרך כלל החיטוי שלהם נמוך. יותר הסרה של לכלוך וחיידקים וחיטוי במידה מסויימת בלבד. יש סבונים עם תוספים של חומרים שהם חומרי חיטוי, או מה שכל כך באופנה היום ג'ל אלכוהול מעל 70% אלכוהול, פחות לא עושה חיטוי משמעותי), שבו האלכוהול מהווה חומר חיטוי. יש גם להזהר מחיטוי יתר שעלול להוביל לעליה ברגישות הגוף לזיהומים.

07/11/2018 | 18:56 | מאת: יפית

תודה רבה על התשובה המפורטת.ברשותך עוד שאלה איזה חומר בסבון נוזלי הוא הפעיל שנותן אפקט של חיטוי?ומבלי להכנס לשמות של מותגים האם מנסיונך יש עדיפות לאיזה מרכיב שהוא יותר ידידותי לעור ופחות מזיק?

יש הרבה חומרים. זה לא חומר יחיד. לחלק חומר זה נעים וטוב ולאחרים חומר אחר. גם במוצרים המוגדרים היפואלרגנים יש שיראו רגישות לרכיבים בהם. תבחרי סבון, תנסי אותו ותראי.

מנהל פורום בטיחות גהות ואיכות