אלכוהול לידיים שימוש

דיון מתוך פורום  בטיחות גהות ואיכות

15/12/2017 | 01:33 | מאת: קובי

שלום וברכה דר...יש לי אח צעיר שמרבה להשתמש ביום יום באלכוג' ל לחיטוי של הידיים שמכיל 70 אחוז אלכוהול ...2 שאלות ברשותך האם שימוש מוגזם בכזה ג' ל יכול להוות איזה סיכון או נזק לטווח הקצר או הארוך ?כי הוא בעבודה שלו מרבה מאד להשתמש בזה ?והאם באמת יש לזה אפקט חיטוי כמו שמפורסם?

לקריאה נוספת והעמקה

70% אלכוהול הוא המינימום הנדרש כדי שהאלכוהול אמנם יוכל לבצע את פעולת החיטוי המבוקשת. במערכת הרפואית משתמשים בחיטוי הרבה כדי למזער את העברת הזיהומים בין החולים השונים, הצוות הרפואי והמבקרים הבריאים. רמת השימוש תלוי במקום העבודה והחשיפה לזיהומים ביולוגיים מסוכנים. מבחינת העור, האלכוהול עלול לגרום ליובש שניתן להשתמש בקרם ידיים כדי למנוע. אם הוא לא בעבודה רפואית, הדבר מיותר, מאחר שמעלה הסיכוי להתחזקות גורמים ביולוגים פטוגניים על פני העור.

17/12/2017 | 13:00 | מאת: קובי

אמנם הוא לא עובד בעבודה רפואית אבל הוא חשוף להמון אנשים ויש לי סוג של איסטנסיות מאד גבוהה ואובר סטריליות...השאלה היא אם בשימוש יומיומי של גל אלכוהול עלול לסכן אותו במה שאמרת להתחזקות גורמים בילוגיים ואיך הוא יכול למזער נזקים?תודה מראש..

חשיפה להרבה אנשים אינה מצדיקה שימוש מוגבר באלכוהול. להיפך החשיפה היא זו שמבטיחה את חיזוק המערכת החיסונית והבריאות שלנו. אם נראה שיש בעיה אולי כדאי להתיעץ בנושא האיסטנסטיות בפורום מתאים.

מנהל פורום בטיחות גהות ואיכות