שימוש בפלסטיק במסחטות מיץ/שייקרים

דיון מתוך פורום  בטיחות גהות ואיכות

02/07/2017 | 12:38 | מאת: חיים

האם יש סיכון מבחינת הפלסטיק שינזול/ידלוף לשייק בזמן הטחינה של הפירות למיץ או לשייק בזמן הסיבוב של הפרופלור והטחינה של הפירות והירקות מדובר על הספקים של בין 1500-1000w ועוד כמה נתונים : מנוע בעוצמה גבוהה של w1000 המתאימה לריסוק וטחינה של מוצרי מזון קפואים, קרח ומוצרי מזון הקשים ביותר מקום אחסון נוח לכבל בגוף המכשיר להבים ייחודים Pro Extractor (פטנט של נינג'ה) המסתובבים במהירות גבוהה של 20,000 rpm עם מבנה ייחודי ובלעדי אשר מרסק את המזון ללא איבוד ערכים תזונתיים נוטרי שייקר: 2 מכלים 500 מ"ל & 650 מ"ל מפלסטיק איכותי ללא BPA

אם המנוע מספיק חזק לרסק הדברים ואם המוצר איכותי אין שוב סיבה שחומרים שבונים את הכלי יעברו לאוכל. אם זה יקרה המסחטה לא תשרוד, והמטרה של היצרן שהיא תעבוד טוב. החומרים שמשתמשים בהם ליצור מוצרים כאלה זה לא בדיוק פלסטיק באיכות נמוכה. הם עמידים ולא צריכה להיות בעיה.

03/07/2017 | 15:25 | מאת: חיים

שאלה שמסקרנת אותי בטח מהסיבוב של הפרופלור עד ל20000 RPM נוצר בטח חום עצום בפנים הפלסטיק כל כך חזק לעמוד בחום שנוצר שם?

חומרי פלסטיק הם עולם ומלואו. יש סוגים על גבי סוגים. מה מוכר לציבור מצומצם ביותר. יש חומרי פלסטיק שחזקים מכל מתכת. יש חומרי פלסטיק שהשחיקה שלהם ברמה גבוהה מיהלום. יש חומרי פלסטיק שאיתם בונים חלקי מטוסים וחלליות שעומדים בלחצים ובטמפרטורות גבוהות עשרות מונים לעומת השייקר שלך. אז, כן, יכול לעמוד בתנאי העבודה של השייקר.

מנהל פורום בטיחות גהות ואיכות