מתקן uv נגד יתושים. נשברה המנורה

דיון מתוך פורום  בטיחות גהות ואיכות

08/04/2017 | 10:35 | מאת: נץן

שלום רב, במשרדי היה ממוקם מתקן נגד יתושים. מעין רשת עם 2 נורות uv סגולות. כאשר הזזתי אות הוא נפל ונשברה נורה. מאחר ואני בחור חרד יצאתי מהמשרד מפחד מהכספית. חברי למשרד ניקה אותו היטב. הוא פרש סמרטוטים על האיזור, ועל הסמרטוטים שפך מים מקומקום חשמלי. נעקה ואף הגדיל לעשות וניקה את שאר המשטחים בסמרטוט רטוב אחר. האם העובדה שהוא השתמש במים רותחים היא בעייתית? האם ניתן להיכנס למשרד לאחר יום או יומיים? האם עקב השימוש במים רותחים הכספית התאדתה והאדים שלה או השאריות שלה במשרד? האם צריך לנגב שוב את איזור המשרד בסמרטוט לח? לתשובתך אודה. אני ממש לחוץ

קצת מזועזעת מהשאלה שלך. אתה חושש אז אתה נותן לחבר להחשף לחומר רק שאתה לא תחשף. זה שהוא עלול להפגע לא מפריע לך רק שאתה לא. ועוד עשה לך ניקוי יסודי. הסיכון, אם בכלל, מאחר שמדובר בכמויות קטנות ביותר מיד לאחר שהמנורה נשברת שאז החומר מתפזר באוויר. לאחר מכן, הוא שוקע וניקוי כמו שעשה החבר שלך מספיק לגמרי. אפשר מידית לחזור ולעבוד שם. אבל, אתה כדאי לך להפסיק לאכול דגים, לשחות בים, לאכול פירות וירקות, כי בכל הדברים האלה יש חומרים מסוכנים לך.

08/04/2017 | 21:24 | מאת: נתן

ורד יקרה. ראשית, תודה על התשובה המהירה. שנית, התחננתי בפניו שלא לעשות זאת עד שנקבל תשובה. הוא טען שזה שטויות. שלישית, אני סובל מocd. ההתמודדות קשה ולעיתים גורמת לדברים לא רציונאלים. את צודקת בכל. אני מודה לך על העזרה.

בריאות

מנהל פורום בטיחות גהות ואיכות