מחשבות טורדניות שליליות

דיון מתוך פורום  שווה לכל נפש

15/05/2016 | 22:31 | מאת: צפי

רוב היום אני נמצאת בבית אני לא עובדת כרגע למרות שאני חיפשתי ועדיין מחפשת ולא מוצאת עבודה ואני מרגישה שיש לי מחשבות טורדניות שליליות.אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי רוב היום וזה מביא למחשבות דיכאוניות.יכול להיות שזה קורה כי רוב הזמן אני בבית ולא עובדת? איך אני יכולה להסיח את הדעת ולצאת מזה?

לקריאה נוספת והעמקה

צפי שלום, מחשבות מטרידות עלולות להתגבר כאשר את כל היום בבית ולא עושה הרבה, אז גם אם אין עבודה אפשר לצאת מהבית לעשות הליכה לתכנן סדר יום ולהיות יותר עסוקה, בנוסף וחשוב זה להבין שמחשבות הן רק מחשבות ולא צריך להיבהל ממחשבות לא טובות, מה שחשוב זה ההתנהגות ושם צריך שליטה, מחשבות באות והולכות ולא קורה מהן כלום, אז לא להתרגש ממחשבות אבל גם לא לגרש אותן בכוח כי זה יגרום להם להידבק יותר. בהצלחה עירית

17/05/2016 | 12:39 | מאת: צפי

לפני הרבה שנים חבר קרוב שלי עבר תאונת דרכים קשה ונכנסתי למשבר רציני.בעקבות המשבר עברתי טיפול פסיכולוגי וקרו לי הרבה דברים טובים מאז וגם הקשר שלי ושלו נותק.עברו אומנם כבר הרבה שנים והקשר עצמו לא היה בריא,אבל משום מה בתקופה האחרונה נזכרתי בכל מה שעברתי איתו ואני יודעת שעם אתקשר אליו זה לא יהיה טוב לשנינו.איך אני יכולה לשכוח אותו ולחזור לדברים ולאנשים שאני באמת אוהבת? אני לא מפסיקה לחשוב עליו.תודה על המענה ויום נפלא.

מנהל פורום שווה לכל נפש