הילדה עברה לגור עם בן הזוג וכמעט לא בקשר

דיון מתוך פורום  שווה לכל נפש

20/12/2020 | 14:48 | מאת: אמא דואגת

בת 24 עובדת ולומדת עברה לגור עם בן הזוג לפני כמה חודשים, שולחת הודעה פעם בשבוע ומגיעה אחת לכמה חודשים הביתה למספר דקות. היא לא מבקשת מאיתנו שום דבר לא כסף לא מזון עצמאית לגמרי. אנחנו מבקשים שתתקשר ותגיע יותר והיא מתקשרת לצאת ידי חובה. גם בשיחה וגם כשאנחנו נפגשים היא לא משתפת אותי ואת אביה בשום דבר. מה לעשות?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום, אני לא יודעת מה הסיבה לכך, אולי היא רוצה להרגיש עצמאית ואולי אתם מנסים לקבל עוד אינפורמציה ולבקש קשר יותר אינטנסיבי, אני מאד מבינה אותכם אבל זאת לא דרך מועילה. עדיף להיות ממש נחמדים כאשר היא באה ומתקשרת, לא להתלונן אולי אם יהיה לה נעים ובלי לחץ היא תרצה יותר קשר. בהצלחה עירית

20/12/2020 | 16:51 | מאת: אמא דואגת

אנחנו נחמדים ככל יכולתנו, מציעים לה אוכל כשהיא מגיעה כסף בגדים היא לא רוצה שום דבר לא לשבת לאכול איתנו וגם לא לשוחח איתנו, גם כשהיא אומרת שלום ואחרי כמה דקות עוזבת את הבית, אם אני מנסה לפתוח בשיחה לשאול שאלות אומרת "אמא אני ממהרת" ועוזבת מייד. אף אחד מאיתנו לא מתלונן. שנים היא ככה עוד כשהייתה בתיכון. ניסינו בהתחלה עונשים גערות אחר כך החמאנו לה על בני הזוג שלה על האיפור שלה על הבגדים שלה מה לא כשהיא הייתה משתפת שיוצאת נתנו כסף ולפעמים לא נתנו ולא משנה מה עשינו לא היה שיפור היא לא שיתפה אנחנו מיואשים. כשהייתה גרה איתנו הייתה אומרת מתי יוצאת ולאן ומתי חוזרת היה קצת דיאלוג והיום בכלל לא. איך את מציעה לפעול במצב כזה? מה יכול לגרום לה לרגיש נעים שעוד לא עשינו?

מנהל פורום שווה לכל נפש