שירותי בריאות דפוקים ברמות
דיון מתוך פורום שווה לכל נפש
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הייתי מאושפזת במחלקה פסיכיאטרית. בסיום הטיפול והשיחרור חזרתי הביתה החזרה הייתה קשה מאוד ועדיין יש ימים קשים עם שאיפה לחזור למחלקה או להתאבד. באיזורינו יש רק פסיכיאטרית אחת שלא תמיד נמצאת גם אם זה מצב חירום,!ככה הגעתי לאישפוז. המראה אין מספיק עובדים או פסיכולוגים והטיפול שלא קיבלתי במחלקה יתחיל רק בעוד כחודש. אני משתגעת מהמתנה הדיכאון והחרדות שלי גדולות מים ליום. מה עליי לעשות? מרוב סבל של החרדות אני מערבת שני כדורים הרגעה וכדור שינה?
קרן שלום באמת מתסכל שצריך לחכות חודש לטיפול, הכי חשוב כאשר יש דכאון זה להיות עסוקה ולשמור על לקיחת התרופות איך שאמרו לך ולא להוסיף או להוריד. תעשי לך תוכנית כל יום לצאת מהבית, אם אפשר להיות עם אנשים זה טוב, אבל אפשר גם לבד, ללכת ברגל זה מאד חשוב להכין אוכל , לסדר את הבית אני יודעת שזה קשה הדרך היא לרשום כל ערב מה תעשי למחרת ולעמוד בזה בהצלחה עירית