לגבי אבא שמתאשפז בבית חולים חרדה

דיון מתוך פורום  שווה לכל נפש

04/06/2017 | 11:22 | מאת: רינת

היי עירית. אבא שלי הולך להתאשפז בבית חולים עקב בדיקות בלב ואני בלחץ נוראי אבא שלי לא אוהב בתי חולים וכאלה גם אני לא למרות שהוא מבוגר אני דואגת אני כותבת לך כי אין כרגע למי לפנות ואני ממש לחוצה עצבנית לא יודעת מה יגידו לו ואני כל הזמן אומרת לאימא שלי שלא תיקח אותו לבית חולים וזה הכניס אותי ללחץ וחרדה אני מאוד אשמח כעזרה עצמית כמובן למרות שאני יודעת להרגיע את עצמי אבל במקרה הזה אני ממש לחוצה אשמח עם תוכלי לייעץ לי איך להיות רגועה ולא להיות בלחץ וחרדה אבא שלי אומנם לא צעיר אבל אני דואגת. אני ממש אשמח לעצה ממך מה לעשות איך להרגיע את עצמי ולהרגיש טוב במצב כזה. בנוסף אני גם אקרא את הספר בוחרים להרגיש טוב כדי להיעזר אבל אשמח עם תוכלי לתת לי עצה איך להירגע עכשיו ולהרגיש טוב למרות מה שקורה.אני ממש מודה לך שיהיה לך שבוע נפלא.

לקריאה נוספת והעמקה

רינת שלום זה טבעי להיות בלחץ כשאבא מתאשפז , כרגע את אומרת שזה למטרת בדיקות אז לא צריך ללכת לתסריט הכי גרוע, אולי זה לא יהיה כל כך נורא. יש פיתרונות טובים כיום לבעיות בלב. את יכולה בנתיים ללכת ברגל או לעשות ספורט אחר, לראות טלויזיה, לעשות כמה תרגילי נשימה, לנשום בקצב איטי עמוק ולהוציא את האויר לאט לאט. לנסות להרפות את השרירים. לזכור שאפשר להתמודד עם המצב שאולי הוא לא כזה רע. בהצלחה עירית

04/06/2017 | 12:30 | מאת: רינת

ממש ממש תודה עירית את כל כך הקלת עלי תודה על המענה המהיר ועל התמיכה והעזרה בפורום נקווה שזה באמת לא יהיה גרוע אני עושה עכשיו נשימות שותה מים וזה עוזר לי אני יישם את מה שהצעת לי היקר הבריאות שוב תודה שבוע נפלא.

מנהל פורום שווה לכל נפש