הסתת ילדיי על ידי האם

דיון מתוך פורום  יחסי הורים ילדים וזוגיות

02/12/2012 | 18:31 | מאת: קובי

התגרשתי לפני כשנתיים ויש לי שני ילדים בני 8 ו-5.5. הגירושים היו מכוערים מאוד ועד היום יש הסתה של האם כנגדי. כשאני רוצה לקחת את הילדים, היא מודיעה לילדים שאבא לא יקח! כשאני לא יכול לקחת את הילדים, היא אומרת לילדים שאבא לא רוצה לקחת. בשבת האחרונה הייתי אמור לקחת את ילדיי לפי חוזה והיא לא רצתה לתת לי אותם. בנוסף, אין לי איך ליצור איתם קשר טלפוני, היות והאמא לא עונה לשיחות שלי. גם כשנתתי טלפון לילדתי, הטלפון תמיד לא זמין. מצד אחד לא רציתי לערב משטרה בעניין כדי לחסוך לילדים עוגמת נפש ומאידך הילדים חושבים שאני לא רוצה לראותם בעקבות שטיפות המוח שאימם עושה להם. בנוסף היא גם היסטרית, צורחת לידם ומפחידה אותם ויש לי החשש שיש התעללות נפשית בילדיי. כתוצאה מכך ילדיי פגועים ממני ולא רוצים לדבר איתי. אני מרגיש חוסר אונים ולא יודע מה לעשות ולאן לפנות. אנא עזרו לי.

לקריאה נוספת והעמקה
02/12/2012 | 21:29 | מאת: שוש

אבל אישתך ממש מזיקה לילדכם המשותפים עם התנהגות שכזו. חשוב מאד שתהה מעורב בחייהם, בפרט אם מדובר בילדים ממין זכר שזקוקים לדמות גברית להזדהות איתה ואם מדובר באביהם, הכי טוב! אני פשוט לא מבינה נשים שמתנקמות בבני זוגם לשעבר ע"י הילדים. אני מציעה שתשוחח עם חברה משותפת או עם בני משפחתה ע"מ שיעבירו את המסר.

שלום קובי, אני מציע שתפנה לפקידת סעד לחוק הנוער , או לפקידת סעד לסידרי דין. שם תדווח על החששות שלך ועל הקשיים שגרושתך מחוללת . אהוד גלבוע

מנהל פורום יחסי הורים ילדים וזוגיות