על הוראה מתקנת.

דיון מתוך פורום  לקויות למידה

04/08/2013 | 16:36 | מאת: אנונימית

היי. אני בת 18, סיימתי ממש עכשיו יב. לפני כשלוש שנים עשיתי אבחון פסיכו-דידקטי ואובחנתי כבעלת קשיים ארגוניים. בנוסף לקשיים הארגוניים אני כמעט בטוחה שיש לי דיסקלוקליה (אם אני כותבת את זה נכון), באבחון המאבחנת ציינה את זה כמתמטיקה ברמה נמוכה. למרות הקשיים הארגוניים שהיא ציינה בפירוש שאני סובלת מהם היא לא הציעה בכלל הוראה מתקנת שכיום ברור לי כשמש שאני זקוקה לה מאחר והתחלתי ללמוד לפסיכומטרי- קשה לי מאוד. הלכתי וחיפשתי בגוגל על מתמטיקה לפסיכומטרי והינה אני מגלה שללקות שלי במתמטיקה יש גם שם. שני הדברים האלה מאוד משפיעים עליי וכרגע אני לא יודעת איך לפתור אותם. אני יודעת שאני צריכה הוראה מתקנת אבל לפי מה שהבנתי, קודם לכן אני צריכה אבחון ספיציפי ללקויית האלה כדי לדעת בוודאות שאני אכן סובלת מהבעיות האלה ואין לי את היכולת הכלכלית לזה. מה עושים? ממה מתחילים? ואיפה אפשר למצוא מקומות שלא דורשים ככ הרבה כסף עבור אבחונים והוראות מתקנות? אשמח לקבל תשובות, אנונימית.

לקריאה נוספת והעמקה
10/08/2013 | 18:14 | מאת: אלמוג בן-שחר נאוה

ערב טוב ושבוע נעים, אבחון רב תחומי הנו אבחון מקיף ומספק על מנת שיראה תמונה שלמה של לקויות למידה קשיים וחוזקים. אם קיימת דיקלקוליה או כל ליקוי אחר , האבחון המקצועי יראה זאת. מהן ההמלצות ודרכי הטיפול שכן צויינו? מהם הקשיים המרכזיים עמם ממליצה המאבחנת להתמודד תחילה? סביר שאת זקוקה לשיעורים מסודרים בתחום הארגון ועקיפת הקשיים שלך, אך איני יכולה לומר בדיוק מהם הצרכים לפני קבלת פרטים נוספים עלייך ועל האבחון הקיים. אז מתחילים מניתוח האבחון הקיים ומה הוא כן אומר. ממשיכים מבניית כלי עבודה ספציפיים ומותאמים לקשיים שלך, ולבסוף מוצאים מטפל מקצועי וישר למתן עזרה ממוקדת וזמנית על מנת להתמודד עם הקשיים בצורה הטובה ביותר. בברכה אלמוג

מנהל פורום לקויות למידה