אבחון דידקטי או אבחון ליקוי למידה
דיון מתוך פורום לקויות למידה
רציתי לדעת מה ההבדל בין אבחון דידקטי לאבחון מבדל לליקויי למידה. בני ערך אבחון פסיכודידקטי האם צריך לערוך גם אבחון לליקוי למידה.
דלית בוקר טוב, אבחון רב תחומי ( פסיכו דידקטי ) הנו המקיף ביותר. הוא מכיל בתוכו אבחון דידקטי, הבוחן יכולות קוגניטיביות בלמידה כגון קריאה, כתיבה, חשבון, זיכרון והתמצאות, וכן אבחון פסיכולוגי הבודק קישורים רגשיים וסבתיים וכן כיצד הם משפיעים על למידתו. אבחון רב תחומי הוא האבחון לאיתור מדוייק של לקויות למידה, ומכאן אין כל צורך באבחון לימודי נוסף. מהן המלצות האבחון שערכת לבנך? החשוב באבחון הוא פרק הממצאים הסיכום וההמלצות, משום שכעת יש לטפל , ללמוד בדרך מותאמת לבנך תוך ניסיון לפצות על בתסכול בעבר ובניית הצלחות בעתיד. בברכה אלמוג
אשמח אם תמליצי לי על מורה להוראה מתקנת באזורים חולון, בת-ים , אזור.
רציתי לשאול היכן עשית את האבחון?במקום פרטי או דרך גוף מסויים כגון משרד החינוך...? והאם יש השתתפות או מימון, הודה לתגובתך.