שאלות על מלנומה

דיון מתוך פורום  טיפולים משלימים בסרטן

21/04/2014 | 01:21 | מאת: פיץ

שלום ד"ר ברנר, חליתי במלנומה בפעם השלישית כעת. מכף היד היא טיילה לבית השחי וכעת הגיעה לכבד. מרחבי החזרה שלה היו מאחד לאחד 6 שנים ואח"כ 4 שנים. אני רוצה להאמין שזה כבר אומר המון. אני קוראת הרבה על מלנומה ואולי זה אף פעם לא מספיק ומודעת לכך שהיא אגרסיבית. עולה בי שאלה- מדוע היא שונה משאר הסרטנים באגרסיביות שלה? מדוע כימותרפיה לא באה בחשבון לטיפול בה? כל חולי מלנומה גרורתית לא יצאו ממנה חיים,בריאים ומחוזקים? משהו בי כ"כ מאמין שאפשר לגבור על הסטטיסטיקה הארורה והקונבנציונאלית הזו. מי הם האנשים שיקבעו עבורנו מי יחיה ומי ימות? מי יגיד לך שנותרו לך מספר חודשים, בעוד שאתה מרגיש חי, שלם ובריא? רק הדיאגנוזה יכולה להמית נפש וגוף. הוצע לי דרך מכון אלה לנסות שתי אופציות לטיפול: 1. כדורי BRAF- באם וימצא שאני מתאימה מבחינה גנטית. 2. טיפול אימונותרפיה על ידי עירוי לשם חיזוק מערכת החיסונית. אני מודעת לכך שאחוז ההצלחה נמוכים, אך גבוהים ספציפית עבור מלנומה, יחסית לעבר.. ובכל זאת, מה המומלץ כתוספת גדולה ומכובדת מטעם הרפואה הקונבציונאלית, כדי לחסל את הסרטן? אני לוקחת כעת: כורכום, ויטמין C, סודה לשתיה, B12 וחומצה פולית. מהי דעתך?

לקריאה נוספת והעמקה

אני מקוה מאד שתתאים לתרופות המתאימות לחולים עם מוטציה ב BRAF. הטפול קל, יעיל מאד ולמשך זמן ארוך. צריך לשלב טיפולים קונבנציונליים עם משלימים כדי להתגבר על מחלה זו. יש לשלב ויטמינים, מינרלים, צמחי מרפא, פטריות רפואיות ועוד. קיימות שיטות נוספות אך צריכות להיות מותאמות באופן ספציפי לכל מקרה ד"ר יוסף ברנר

25/04/2014 | 10:43 | מאת: פיץ

שלום ד"ר ברנר, (אני בחורה, אגב) לפי מה שהרופאים שלי אמרו, שדווקא הטיפול בכדורים הללו הוא הכי לא פשוט מבחינת תופאות לוואי. וכן, ברור לי שהכל נע בין סטטיסטיקות, אך בכל זאת חשוב לי לדעת. אומרים כי מי שמשתמש בכדורים הללו, יכול לחלות בסרטן "קרצינומה", פריחות בעור לא פשוטות, בחילות ,הקאות ועוד מיני דברים שכאלה. לעומת זאת, העירוי (החומר השני שכתבתי), הוא אחת לשלושה שבועות ויש לו פחות תופעות לוואי. ישנה תרופה יותר יעילה? בטוחה? מלאה בהצלחה?

מנהל פורום טיפולים משלימים בסרטן