סארקומה

דיון מתוך פורום  טיפולים משלימים בסרטן

25/10/2013 | 12:21 | מאת: אלי, לואיס

שלום לך ד"ר ברנר. בוצע לי ניתוח לאחרונה עקב גילוי של גוש קטנטן, (0.8) באצבע שניה בכף הרגל, הגידול הוסר בשלמותו. בביופסיה- סארקומה דרגה שלישית. כל הבדיקות שנעשו בעקבות הביופסיה (מיפוי עצמות סי.טי. וMRI) יצאו תקינות ולמרות זאת הומלץ והוחלט באיכילוב על כריתה מלאה של האצבע. אני בן 56, ספורטאי וקשה לי לקבל ההחלטה. אשמח לחוות דעתך.

לקריאה נוספת והעמקה

סרקומה הינו גידול אלים מאד כאשר הוא בדרגת ממאירות 3. הגידול נוטה לשלוח גרורות בעיקר לריאות אך גם לאברים אחרים. באם מופיעות גרורות, ניתן לטפל אך לא ניתן לרפא. כדי שהניתוח יהיה יעיל, חייבים גבול בטחון בין הגידול לבין הרקמה הבריאה. מציע לשקול בחיוב את הניתוח המוצע. זה יפחית למינימום את הסיכויים שגידול זה יישנה במקום אחר בגוף או באזור הניתוח בכף הרגל בנוסף הייתי מתחיל להשתמש בתוספי מזון, תזונה נכונה ועוד כדי להפחית את סיכויי ההישנות וכדי למנוע היווצרות גידולים אחרים מסוג זה. ד"ר יוסף ברנר

28/10/2013 | 20:42 | מאת: לואיס

השפע המוצע בחנויות הטבע ובתי הרוקחות הוא אינסופי כידוע לך ד"ר ברנר (ממיצוי פרי ה'נוני' ועד לתמצית חבלבל השדה). אפשר ללכת לאבוד והנטייה היא להשתמש במה שיותר כדי שאולי אחד מהם יעזור. האם זאת הדרך הנכונה?

מנהל פורום טיפולים משלימים בסרטן