שלום צריך משהו בשביל לחץ עצבנות ומתח...

דיון מתוך פורום  נטורופתיה

13/08/2002 | 15:30 | מאת: רומן

שלום, אני כל הזמן לחוץ ומתוח.... גוסס ציפורניים... מגלגל שיער ועוד תופעות שמעידות על כך... מה התכשיר הכי מומלץ היום בשוק (והכי מוכח גם יהיה נחמד) נגד בעיות הלחץ, מתח עצבנות וקצת חרדה...

לקריאה נוספת והעמקה
16/08/2002 | 15:26 | מאת: רויטל ברמן

שלום רומן, יש כ - 10 ויטמינים ומינרלים לפחות שחסר בהם יכול לגרום ללחץ נפשי (ויטמין C, אבץ, סידן, מגנזיום, ח.פולית, B6...). אם יש לך חסר. במקרה כזה שינוי תזונתי (בשילוב אופציונלי עם נטילת תוסף מזון) יכול לעזור מאוד. ישנם גם צמחי מרפא נהדרים כגון היפריקום, ולריאן ופסיפלורה, ואם יש לך גם לחץ דם גבוה ובעיית לב יש את הלאונורוס. כמובן שלא לוקחים צמחי מרפא כך סתם (זה כמו תרופה מהבחינה הזו) אלא רק אחרי אבחון אצל נטורופת/ית מוסמך/ת, כדי שצמחי המרפא יתאימו לך אישית ולא יעשו שום נזק. אבל, החיפוש שלך אחרי "תכשיר" הוא לא נכון בעיניי. זה אמנם שיטת הטיפול המועדפת היום ע"י רב הציבור (והרופאים) אך היא לא פותרת את הבעיה עצמה. השאלה היא מה בזמן האחרון גורם לך לכל כך הרבה מתח ? מה עובר עליך ? איך אפשר לשפר את חייך ע"מ להוריד קצת מהלחץ בו אתה שרוי. אני ממליצה לך לנסות לטפל בזה, אפשר במגוון שיטות - תבחר מה מתאים לך יותר. שיחות עם בעל מקצוע-נטורופת/פסיכולוג/הילר, פעילות גופנית משחררת, חוג יוגה, התעמלות ושאר פתרונות יצירתיים. שיהיה לך המון שלווה. מקווה שעזרתי.

16/08/2002 | 20:31 | מאת: רומן

עשיתי בדיקת דם - ושום דבר לא חסר לי... אני לא מחפש פיתרון לבעיית הלחץ והמתח אלא משהו שיעזור לי בינתיים... אני עובד על הצד הפסיכולוגי... אבל אם יש משהו שעוזר אז למה לא? יש אחד כזה? (צריך נטרופתית..? - אם כן איפה אני משיג אחת כזאת ?)

מנהלי פורום נטורופתיה