תחילת הריון שבוע 4. כמה שאלות לגבי מותר/אסור

דיון מתוך פורום  נטורופתיה

11/02/2018 | 17:13 | מאת: שירה

היי... גיליתי לפני כמה ימים שאני בהריון. 1. האם אפשרי לשתות מיץ עשב חיטה וסלק במכונת מיצים ביתית? 2. כשגיליתי על ההריון הורדתי מזון לא בריא וירדתי במשקל. האם ירידה במשקל מזיקה לעובר? קראתי שבזמן שריפת שומן רעלנים עוברים לעובר. 3. איך את ממליצה להכניס לתפריט זרעי צ'יה? טחונים/שלמים והאם צריך לשטוף אותם או לאכול איך שהם. אותה שאלה בבקשה לגבי פשתן. 4. לפני שגיליתי על ההריון ביצעתי צילומי רנטגן באגן. האם נעשה נזק ואם כן מה יכול להיות?

לקריאה נוספת והעמקה

היי שירה, במידה ושתית לפני ההריון מיץ עשב חיטה,אין מניעה להמשיך ולשתות אותו בהריון, אם הוא טוב לך ומתאים לך עכשיו, כיוון שהטעמים בהריון משתנים.. ירידה במשל שהיא ממזון לא בריא, לא אמורה להזיק. תשתדלי לאכול אוכל בריא ומזין ומותאם להריון. זרעי צ'יה אפשר לאכול או לאחר השרייה במים או טחונים, כמו כן, זרעי פשתן. ואז אפשר להוסיף לסלטים, תבשילים, יוגורט.. אבלללל הדעות בנושא צ'יה ופשתן בהריון חלוקות.. הייתי ממליצה להימנע מזרעי צ'יה , יש מספיק מקורות תזונתיים פשוטים יותר ובריאים יותר. וזרעי פשתן אפשר להמעיט או גם להימנע. לגבי צילומי רנטגן - ההשפעה שלהם מבין הבדיקות היא מועטה ולכן הסבירות היא קטנה ובוודאי בשלב זה של ההריון, אל דאגה. רק בריאות והריון נעים וקל (:

14/02/2018 | 19:58 | מאת: שיר שיר

כן אני רגילה לעשב חיטה פעמיים בשבוע. לגבי זרעי פשתן וצ'יה זה בגלל האומגה שלוש. אילו עוד מזונות מומלצים עשירים באומגה 3? למעט דגים. תודה על ההרגעה!

היי שיר, אומגה מהצומח יש גם באגוזי מלך, אצות ים, שמן קאנביס (המפ).

מנהלי פורום נטורופתיה