דלקת בכתף
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום מזה מספר שבועות יש לי כאבים בכתף ימין בתנועות מסויימות. אין חבלה. לאחרונה המצב הוטב מאוד אבל עדיין במצבים מסויימים יש לי כאבים. יש שיפור משמעותי אבל לא מושלם. אורתופד של קופח המליץ לי לקחת arcoxia וכן טיפול פיזיותרפיה. האם התרופההיא פשוט נגד כאבים או שחיונית להחלמת הדלקת? אם לא אקח אותה הדלקת פשוט לא תעבור או שתעבור בכל מקרה?
שלום יוסי, למיטב ידיעתי ארקוקסיה יכולה לעזור ולהקל במצב של דלקת חריפה או דלקות פרקים, אך ניתן להיעזר גם ב טיפול רפואה אלטרנטיבית, או שאם אתה רואה שהמצב באמת משתפר, כנראה הכאבים יעברו מעצמם. דלקת זו הדרך של הגוף לטפל ברקמה לא תקינה, בין אם מחבלה, זיהום או מחלה. ייתכן שתוכל להיעזר בטבליות כורכום (מוזמן להתייעץ עם מי שמבין בתחום), הכורכום הוא גם נוגד דלקת, אך טבעי. מאחל החלמה מהירה! פבל, מטפל ברפואה אלטרנטיבית www.medicos.co.il
יש מספר רב של בעיות אפשריות שיגרמו לכאב כתף. ברוב הגדול של המקרים אין ענין של " דלקת" אלא שינויי ניווניים שגורמים לכאב שדומה באופיו לכאב מחמת דלקת. תרופות נגד דלקת מקילות על תהליך הריפוי העצמי בכך שהן מאפשרות שימוש במפרק