פריצת דיסק
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
זהו תוצאו הסיטי. עמדה ע"ש מותני תקינה. יש לציין בקע דיסקלי פורמינלי מימין l4-l5 ובקע דיסקלי אחורי מרכזי עם לחץ על שק התקלי בגובה l5-s1 מבניים הגרמיים תקינים . אני רוצה להסיף יש לי כבר הכאבים שלש שבועות. וזה מתבטא בצד ימין כל הרגל כואב ומרגיש כבד וכן בצד שמאל הגב תחתון כואב אבל הרגל השמאלי יתר קל לפני שבועיים פשוט לא יכלתי לעמוד כבר ובטח לא ללכת , הרופא שלח אותי למיון ושם עשו הסיטי ואושפזו אותי לשבוע נתנו זריקות נקסין וכן כדורים פרקוסט וטארגין, המליצו על ניתוח אבל לא רציתי, היום אני בבית זה משתפר אבל עדיין כואב רוב היום במיטה ולוקח פרקוסט וטארגין השאלה מה יכול לעזור האם פיזותרפיה? או דיקור סיני? או משהו אחר? וכן האם אתם מכירים מישהו טוב באזור ירושלים שיכול לעזור תודה על התשובה
ממליץ לך לבדוק את נושא שיקום הגב שלך עם המרכז ליוגה טיפולית. יש לנו מומחיות בהתאמת תרגול משקם במצבים של פריצת דיסק. התרגול משכך כאבים, מחזק, מגמיש ופותר בעיות יציבה. הנה לינק למידע נוסף אודות יוגה טיפולית לפריצת דיסק: http://www.yogatipulit.co.il/66243/slipedisc רועי.
סיבת הכאב היא הפריצה בגובה L4-5 . טיפול טוב לכך הנו הזרקה מקומית ליד שרש העצב הימני בגובה זה. הפורום אינו נוהג לתת המלצות אישיות