כאב באמות וקליקים בשורש כף היד כבר שנה לאחר פציעה בחדר כושר.

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

15/02/2019 | 17:37 | מאת: ב. חייל

שלום רב ותודה על הזמן שלך. במרץ 2018 בעת ביצוע תרגיל ליד הקדמית עם מוט ישר במכון הכושר הרגשתי בתרגיל כאב בשורש כף היד ובאמה. מאותו רגע כאשר היד שלי בתנועה כשכף היד ישרה מפנים כלפי חוץ (הציר האופקי) ,בשתי ידיי נשמע קליק טורדני (ללא כאב); בנוסף ישנו כאב טורדני ותמידי שמלווה את האמה מכף היד עד המרפק. (ללא קשר לנקישה ששומעים בכף היד). הספקתי להיות אצל רופא שטען שיש לתת מנוחה . יחד עם מריחת וולטרן. בוצע ללא שיפור. הכאב הוא כל הזמן, הרגשת אי נוחות ואם נשיאת משקל ביד אפילו קל או עבודה עם מחשב הכאב מתחזק. רופא אחר טען שיש לי דלקת ולכן לקחתי אנטיביוטיקה. הדבר לא עזר. ביקרתי אצל מומחה לכף היד שטוען כי המבנה של העצמות אינו שווה ויש לבצע ניתוח להשוואת אורך העצמות.המבנה הפיזיולוגי הזה היה קיים עוד קודם ללא כאבים במהלך כל חיי. ביצעתי את כל הבדיקות הללו: MRI, אולטרסאונד דינמי, פיזיותרפיה, צילום רנטגן. על פי הממצאים אין קרע בשריר או בגיד ולא רואים שום דבר חריג. הכאבים ממשיכים , איני מוצא פתרון, ואני מאוד רוצה לחזור לפעילות נורמלית רגילה. הדבר משפיע עליי לרעה מאוד. אם מישהו נתקל בסימפוטמים דומים ומצא דרך כיצד לטפל בזה ולהחזיר את המצב לקדמותו אודה לו על יצירת קשר בהקדם. שוב תודה על הזמן והעזרה. אני באמת אבוד. אני בסהכ רוצה לחזור למצב הקודם שהייתי בו ולחזור לעשות ספורט ולהיות ללא כאב. (בן 19)

לקריאה נוספת והעמקה

אני נוטה להאמין למומחה כף היד משום שאבחנתו היא קונקרטית ומתיחסת לבעיה אנאטומית מוכרת ואינה זריקת סיסמאות ריקות מתוכן כמו " דלקת".

16/02/2019 | 16:00 | מאת: ב. חייל.

אם כך המקרה, עליי לקצר את האמות שלי. דבר זה אינו הגיוני בשום צורה. מדוע עליי לקצר את האמות שלי כשלא הייתה לי שום בעיה עם המבנה שלהם מלידה. אני בסך הכול מבקש ממך לנסות לעזור לי.

מנהל פורום אורתופדיה