כאבי גב כרוניים גיל 22
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור, רציתי להתייעץ איתך לגבי משהו. אני בן 22, בריא בדר"כ, גבוה ובעל מבנה גוף שרירי. כל חיי היו לי בעיות גב (עקמת) אבל לפני שנה וחצי קרה דבר מוזר, התעוררתי בוקר אחד עם כאבי גב. הייתי בטוח שמדובר בשריר שנתפס, אבל זה נמשך כבר שנה וחצי. אני לא יכול לעמוד במקום, אני חייב להישען קדימה, או לשבת. לאחרונה הכאב החמיר, אני מרגיש שזה מקרין לי לאגן (צד שמאל בעיקר) ואני פשוט לא יכול ללכת "ישר", אלא הגב תמיד מכופף. חשוב לציין שכל חיי הרמתי דברים כבדים ועשיתי תנועות לא נכונות. מה זה יכול להיות?
אני אוסיף עוד כמה דברים ששחכתי, אני לא יכול לשכב "ישר", אלא חייב תמיד לקפל ברכיים, או לשכב על הצד, ולהביא את הברכיים יותר אלי. אם אני צריך להביא משהו ממקום גבוה, למרות שאני גבוה (184) כשאני מיישר את הגב למעלה כואב לי, ובכללי, אני פשוט לא יכול לעמוד במקום אחד יותר מכלום זמן, מתחיל לכאוב לי, אני ישר מחפש מקום שאוכל לשבת בו.
אני אוסיף עוד כמה דברים ששחכתי, אני לא יכול לשכב "ישר", אלא חייב תמיד לקפל ברכיים, או לשכב על הצד, ולהביא את הברכיים יותר אלי. אם אני צריך להביא משהו ממקום גבוה, למרות שאני גבוה (184) כשאני מיישר את הגב למעלה כואב לי, ובכללי, אני פשוט לא יכול לעמוד במקום אחד יותר מכלום זמן, מתחיל לכאוב לי, אני ישר מחפש מקום שאוכל לשבת בו.
אני אוסיף עוד כמה דברים ששחכתי, אני לא יכול לשכב "ישר", אלא חייב תמיד לקפל ברכיים, או לשכב על הצד, ולהביא את הברכיים יותר אלי. אם אני צריך להביא משהו ממקום גבוה, למרות שאני גבוה (184) כשאני מיישר את הגב למעלה כואב לי, ובכללי, אני פשוט לא יכול לעמוד במקום אחד יותר מכלום זמן, מתחיל לכאוב לי, אני ישר מחפש מקום שאוכל לשבת בו.
אני אוסיף עוד כמה דברים ששחכתי, אני לא יכול לשכב "ישר", אלא חייב תמיד לקפל ברכיים, או לשכב על הצד, ולהביא את הברכיים יותר אלי. אם אני צריך להביא משהו ממקום גבוה, למרות שאני גבוה (184) כשאני מיישר את הגב למעלה כואב לי, ובכללי, אני פשוט לא יכול לעמוד במקום אחד יותר מכלום זמן, מתחיל לכאוב לי, אני ישר מחפש מקום שאוכל לשבת בו.
אני אוסיף עוד כמה דברים ששחכתי, אני לא יכול לשכב "ישר", אלא חייב תמיד לקפל ברכיים, או לשכב על הצד, ולהביא את הברכיים יותר אלי. אם אני צריך להביא משהו ממקום גבוה, למרות שאני גבוה (184) כשאני מיישר את הגב למעלה כואב לי, ובכללי, אני פשוט לא יכול לעמוד במקום אחד יותר מכלום זמן, מתחיל לכאוב לי, אני ישר מחפש מקום שאוכל לשבת בו.
אני אוסיף עוד כמה דברים ששחכתי, אני לא יכול לשכב "ישר", אלא חייב תמיד לקפל ברכיים, או לשכב על הצד, ולהביא את הברכיים יותר אלי. אם אני צריך להביא משהו ממקום גבוה, למרות שאני גבוה (184) כשאני מיישר את הגב למעלה כואב לי, ובכללי, אני פשוט לא יכול לעמוד במקום אחד יותר מכלום זמן, מתחיל לכאוב לי, אני ישר מחפש מקום שאוכל לשבת בו.
1.מחלה ניוונית של הדיסקות שבין החוליות עם או בלי פריצת דיסק 2. ספונדילוליסטזיס 3. סקרואיליאטיס. .