לקיחת ויטמין b12
דיון מתוך פורום תזונה קלינית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קיבלתי קומפלקס של ויטמינים B מסוג בי קרד של חברת floris , שבו כל כדור כולל ויטמין B9 1000 מק"ג , B6 10 מ"ג , B12 400 מק"ג , בהתייעצות עם בית טבע נאמר לי שהמינון של הויטמין B12 נמוך יחסית , ומומלץ במקביל לקחת גם כדור של B12 מתחת ללשון במינון של 1000 או 2000 מק"ג , להבהיר כי בבדיקת דם נמצאה רמה נמוכה של ויטמין זה בדם (200) , וכל התסמינים של חוסר בויטמין כמעט כולם מתגלים אצלי , כולל חוסר יכולת לישון , מה אתם ממליצים בברכה ראובן
שלום ראובן, אם חסר לך B12, קח רק B12. ואני מציעה, אם יש תופעות של חסר, לקחת זריקות כדי למלא מאגרים ולא לחכות לכדור המציצה מתחת ללשון של ה- 1000 מק"ג. בברכה,דנה