עיוורון צבעים.
דיון מתוך פורום הסרת משקפיים בלייזר ושיפור הראייה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, שאלתי לא ישירה בהקשר להסרת משקפיים, אם כי לראייה עצמה. האם עיוורון צבעים יש רק לגברים? והאם יש הבדל בין עיוורון צבעים לבין עיוורון גוונים? בתודה, קרן.
לקריאה נוספת והעמקה
קרן שלום, עיוורון צבעים נפוץ יותר בגברים מסיבות גנטיות אבל קיים גם בנשים. לרוב זהו לא עיוורון צבעים מחלט אלא בלבול בין מספר גוונים ספציפיים.למידע נוסף נא פני לפורום רפואת עיניים כללית בנושא זה. בברכה דר' כ"ץ