גמילה ממתוק: גורמים אפשריים, מצבים דומים ומאמרים

סיבות אפשריות ומצבים דומים לגמילה ממתוק

גמילה מהתמכרות - תמונת המחשה
גמילה מהתמכרות יום המודעות למחלת COPD, מחלת ריאות קשה הנגרמת בעיקר כתוצאה מעישון, הוא גם הזדמנות להציץ...
בריאות הנפש - תמונת המחשה
בריאות הנפש ממצאים ראשוניים מדוח התוכנית הלאומית למדדי איכות לרפואת הקהילה לשנת 2017 מתפרסמים כעת,...
מחפשים את הרופאים הטובים בישראל לגמילה ממתוק?
יש לנו את המאגר המושלם עבורכם
קרא עוד

גמילה ממתוק: תשובות ממומחים וייעוץ אונליין

תשובות לשאלות
04/04/2017 | 23:58 | מאת: Kfirl

שלום אודי, רציתי לדעת אם היפנוזה עשויה לסייע בגמילה מסוכרים, ואם כן אז בכמה פגישות טיפוליות בערך? תודה רבה ולילה טוב! כפיר

שלום כפיר, כן. מספר הפגישות תלוי בכמה גורמים שיש להעריך במפגש הטיפולי, כולל מידת היענותך ההיפנוטית ומידת המוטיבציה שלך. גם לניסיון המטפל יש חשיבות מבחינת זמן העבודה. אודי

21/12/2015 | 13:33 | מאת: אייל

שלום לילי ונדיה, שמי אייל בן 27, שוקל 77 ועם 20.3 אחוזי שומן לאחרונה התחלתי להתאמן כצורך בריאותי וכמחשבה על העתיד ולא כדי להיות מר ישראל,כמו כן אני מנסה לאכול בצורה בריאה ומסודרת,כצעד ראשון הפחתתי משמעות את כמות הסוכר, שאלתי היא האם להיגמל מסוכר לבן לגמרי? בשתייה החמה? במתוקים אחרים? ובנוסף, מה עוד עליי לעשות כדי להוריד טיפה באחוזי השומן? תודה רבה מראש !

לבין המנעות טוטלית שלהם. כדי להוריד אחוזי שומן, לא צריך להפסיק לאכול סוכרים.צריך להסתכל על התזונה שלך באופן כללי. כדי להוריד אחוזי שומן צריך גם פחמימות גם חלבונים וגם שומנים. כך שאם התזונה שלך מאוזנת, ומתאימה והתחלת להתאמן, הירידה באחוזי שומן תבוא באופן אוטומטי. למה? כי כשמתאמנים, מחזקים את השריר. השריר בזמן מנוחה, והדגש הוא בזמן מנוחה, כלומר בכל 23 השעות שאתה לא מתאמן, הופך להיות יותר יעיל בשריפת השומן בגוף. כך מה שחשוב להורדת אחוזי שומן, הוא לאכול בצורה מגוונת, טעימה, לפי הרעב והשובע (אתה תרגיש יותר רעב עם הזמן בזכות האימונים)ולא להוריד בצורה דרסטית שום דבר. לתשובה שיותר מתאימה לך אישית, אתה מוזמן לכתוב בפורום יומן מזון של 3 ימים כדי שאוכל להסתכל עליו.

25/06/2015 | 10:02 | מאת: ליאת

אני רוצה להיגמל מסוכר איך אתן ממליצות לעשות זאת?

רוב האנרגיה בגוף שלנו מגיעה מפחמימות - סוכר. אין דרך או אפשרות "להיגמל" מסוכר. את יכולה לשנות את סוג הסוכרים שאת צורכת או אם את רוצה להוריד את הכמות שאת צורכת, אבל אי אפשר ומאד לא כדאי להפסיק לצרוך אותם. אם חשוב לך לשנות את סוג הסוכר שאת צורכת, את יכולה לאכול סוכרים דרך פירות , דגנים מלאים וכו'.

04/01/2015 | 10:02 | מאת: אבי

שלום רב.ליפית קסלר ולדר נאסר סקרן. אני כחודשיים לפני ניתוח שרוול. ובהנחיות שניתנו לנו נאמר ש שבועיים לפני הניתוח יש לצרוך כמות אפסית של פחמימות . השאלה שלי היא האם בשיטת אברהמסון שבו יש למעשה גמילה מסוכרים וגלוטן אפשר להשתמש ככלי לפני ניתוח ואולי גם כתמיכה אחרי? תודה על תשובה.

עניתי לך למטה בשאלתך הקודמת.