קושי בהליכה
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי שני אוטמים,כמה צינתורים ו3 סטנטים. אני סובלת מאי ספיקת לב ויש בעיה במסתם המיטרלי ובמסתם האורטלי. כמו כן אני חולת סכרת מטופלת באינסולין לאחרונה קשה עלי ההליכה,אני לא יכולה ללכת יותר מעשרים צעדים כאשר מתחילים כאבים קשים ברגלים,קושי בנשימה והרגשה של התפרקות טוטלית.יש גם בצקת ברגלים,והתחיל להופיע שיעול בפרט כאשר אני שוכבת. האם זה קשור בהחמרה במצב הלב?במה אפשר להקל?
ץלןמןתייך קרוב לוודאי נובעות ממצב הלב (יתכן שילוב של אי ספיקת לב, בעיית המסתמים וכן ירידה בזרימת הדם ללב על רקע הצרויוצ אפשריות בעורקי הלב). על מנת להעריך את מצבך ואת הטיפול המתאים יש צורך בהתרשמות הכוללת בדיקה גופנית מעבר על בדיקות קודמות והפנייה לבדיקות מתאימות עכשוויות. לאור חומרת תלונותייך מציע לפנות ליעוץ לבבי בהקדם! תודה