אי נוחות דפיקות לב חוזרות

דיון מתוך פורום  קרדיולוגיה - כללי

14/12/2007 | 13:33 | מאת: מיר

שלום רב! בת 41 אם לשלושה ילדים. קצת הסטוריה של אי סדירת בקצב הלב לאורך 20שנה האחרונים שכמובן התחושות אצלי ובבדקיות של הולטר + LOOP RECURDER לא הצלחנו "לעלות על המיחושים שלי" מבלבד שאין לי כושר- אני רזה אינני מעשנת.ערכתי בעבר אקו לב + בדיקות מאמץ, חוץ מצניחת מסתם מינימלית הכל תקין. עד פני 4 שנים לקחתי תקופה נורמיטן אחרי ההריון ההאחרון החלטתי להתגבר והפסקנו את הטיפול. משייכים כל הזמן ללחץ + חרדה. בשבועיים האחרונים יש לי לעיטים התקף של דפיקות לב בעיקר בלילה, כמובן "הגוף מאוד נלחץ" והדופק עולה, אינני מצליחה להרדם מחשש שזה יקרה שוב. בבוקר אני קמה לעבודה כאילו כלום. לפני חודש וחצי ערכתי בדיקות דם והכל תקין התגלה אצלי רק אבנים בכליות. עדיין בבירור. בפורום פסיכראטיה רשמו לי שזה נשמע כמו"קרדיופוביה"... אבי נפטר בגיל 45 באופן פתאומי סבל מלחץ דם. מאז שאני זוכרת את עצמי אני חרדה ללב. אני מתפקדת רגיל בעבודה ו כו ' אך הלילות נהיו קשים. לפני שבועיים קראתי לרופא באמצע הלילה עשו לי א.ק.ג לחץ דם היה תקין דופק 120 וטאקיקרדיה אך הוא נתן לי וליום ומכתב למיון במידה וארצה לפנות... הרופא שלי שלח אותי להולטר שרק בשבוע הבא מתבצע. ולבטח באותו יום לא יהיה לי כלום. ואנ חוששת שמפספים משהו...אמרתי זאת לרופא.הוא לא יתרגש מהדופק המהיר קודם לכן זה גם קרה. אני מרגישה את הלב פועם חזק ואי נוחות בגוף.עד שזה נרגע....והדופק עולה. אני מפוחדת, אינני רוצה שהילדים ירגישו. מה אתה אומר? יכול להיות הכל מחרדה?

לקריאה נוספת והעמקה
14/12/2007 | 13:43 | מאת: מיר

המשך... לרוב שזה קורה נהיה לי בלגן בבטן ואני צריה לאחר מכן לרוץ לשירותים גם באמצע הלילה.חברות שלי אומרות שתמיד שמשהו לא טוב לי בבטן יש לי דפיקות או מיחושים מוזרים הן שמו לב יותר ממני שיש לי תקופות כאלה.יש לחץ בעבודה ,אני לא עוצרת לרגע גם לא בבית ילדים כביסות וכו'. לוקחת פירחי באך לנסות להרגע אשמח אם תוכל לתת לי כיוון.

17/12/2007 | 00:11 | מאת:

קשה להעריך אבל הרושם מפנייתך שבירור מקיף הראה שאין בעייה לבבית. העובדה שנמצא סינוס טכיקרדיה בזמן שאת חשה בדופק מהיר מכוונת שהגורם הוא לחץ\חרדה. באם ההולטר תקין, כדאי מאוד להתייעץ לגבי הרגעה\הורדת החרדה. במקרה ולא נבדק מומלץ לבדוק תפקודי בלוטת התריס תודה