מיגרנות וחור בלב
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפרופ' פוקס, האם חייב להיות שלמי שיש מיגרנות יש חור (משהו בין מעברי הלב שאינני מבינה מה זה).ולציין שלאבא של הסובלת היה נתוח מעקפים בגיל צעיר.(מה שקשור לעורקים הכליליים) אני יודעת שזה משהו אחר אבל שמתי לב שהרבה שהיו להם מעקפים לילדים שלהם יש מיגרונת. בקיצור האם חייב להיות החור הזה בלב? וכן האם יש קשר בין הורה עם עבר של ארוע לב לבין ילד שלו עם מיגרנות? תודה לינדה
לקריאה נוספת והעמקה
לא. ברוב מקרי המיגרנות אין חור בלב. לא ידוע לי על קשר בין מחלת לב כלילית בהןרים למיגרנה בילדיהם תודה