מיחושים ודופק מהיר בשכיבה על צד שמאל
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שמי ליאת בת 30 וסובלת מיזה זמן מה ממיחושים בחזה. בדיקת מאמץ - תקינה הולטר- AVG HR 77 -49 -135 ללא הפרעות קצב משמעותיות אקג WONDERING PACEMAKER לסיכום הקרדיולוגית אמרה שאני "אחיה" אני לא שקטה - כיוון שנשארתי עם מיחושים בחזה (מדי פעם),לעיתים דופק מהיר או חזק, מעין הרגשה של החסרת פעימה או דופק אחד חזק ,לפעמים לחץ באזור החזה, וכן כשאני שוכבת על צד שמאל מייד עולה הדופק. האם לגשת להתייעצות נוספת ?
ניתן לנסות טיפול בחוסמי בטא (דרלין, קרדילוק ודומיהם) שיעזרו להתקפי הדופק המהיר והלא מסודר. באם יש מרכיב של מתח נפשי.חרדה, כדאי גם להתייעץ לגביו תודה